Joisko vai eikö... siinäpä vasta pulma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sone

Vieras
Lapset hoidossa, ja just käväsin saunassa. Tarkotus olis kävästä jossain illalla ja sit yöllä mennä mummilaan nyytin viereen nukkumaan (imetän). Eli siis autolla liikenteessä. Mut toisaalta voisin ottaakin jos haluisin koska mummi hoitais yön ja aamulla menisin sinne. Mut jos juo niin on pieni krapulan vaara :snotty: :whistle:

Mitäs tekisit??

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Lapset hoidossa, ja just käväsin saunassa. Tarkotus olis kävästä jossain illalla ja sit yöllä mennä mummilaan nyytin viereen nukkumaan (imetän). Eli siis autolla liikenteessä. Mut toisaalta voisin ottaakin jos haluisin koska mummi hoitais yön ja aamulla menisin sinne. Mut jos juo niin on pieni krapulan vaara :snotty: :whistle:

Mitäs tekisit??

onko pakko juoda niin paljon että tulee krapula

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitäs tekisit??

onko pakko juoda niin paljon että tulee krapula

No miulle tulee 2-4 annoksesta... :ashamed:

muoks* tai saattaa tulla jo 2-4 annoksesta

Alkuperäinen kirjoittaja ei ole pulma:
kun mä kerron sulle: älä juo.

Joulunaika vedetty kaloreita niin mitä niitä turhia juomaan kun ne voi syödäkin. B)

Mie oonkin nyt tässä yrittäny lopettaa tuota suklaan syömistä... Jokainen konvehti oli SE VIIMINEN! Mut muuten ei oo tullu kyl mässättyy yhtään. Oon suorastaan riippuvainen suklaasta!!

l050.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Sone - Pikkuinkkuli: 40%

Pikkuinkkuli sammuu aivan liian varhain, joten illasta tulee varsin kuiva.

Pelkoguru suosittelee juomaksi: caipiroska

http://www.pelkotilat.org/?Viihde_Ryyppykaverilaskuri

Oot alotellu liian aikaseen pikkuinkkuli!! :whistle: :p :saint:

Mitä vittua toi caipiroiska oiken o ku sitä yritetään mulle nii kovin juottaa |O

En mie muist amitä siinä on.. Murskattua jäätä ja limeä+jotain kirkasta???

pittääpi kokeilla

Hyvää :p Mut sitähän ei kantsi kittaamalla juoda, mut jos tykkää vähän kerrassaan maistella niin hyvä koska se on tosi vahva ja kirpee.

no enhän mie päässykkää mihkää lähtee, vauva oli hermostunut ja piti ajaa takas mummilaan.. Sit rauhottu kun tulin takas ja sain sen just nukkuu.. Kävin sit kotona saunomassa, meikkaamassa ja palstailemassa!!!! :laugh:

no enhän mie päässykkää mihkää lähtee, vauva oli hermostunut ja piti ajaa takas mummilaan.. Sit rauhottu kun tulin takas ja sain sen just nukkuu.. Kävin sit kotona saunomassa, meikkaamassa ja palstailemassa!!!! :laugh:

:laugh:

Selailin näitä tämän päivän viestejä ja mietin tätä ketjua lukiessa, että itse olisin jättänyt juomisen väliin ja mennyt nyytin viereen nukkumaan... :D

Lapsia on siis kolme ja pienin nyytti on kohta 4v. Ehkä nyt pikkuhiljaa osaa nauttia siitä vapaasta ajastaan juomienkin merkeissä (tai sitten ei)...
Miten sitä ennen lapsia oli niinkuin sieni ja nyt lasten jälkeen sitä on melkein kuin absolutisti...?

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:

:laugh:

Selailin näitä tämän päivän viestejä ja mietin tätä ketjua lukiessa, että itse olisin jättänyt juomisen väliin ja mennyt nyytin viereen nukkumaan... :D

Lapsia on siis kolme ja pienin nyytti on kohta 4v. Ehkä nyt pikkuhiljaa osaa nauttia siitä vapaasta ajastaan juomienkin merkeissä (tai sitten ei)...
Miten sitä ennen lapsia oli niinkuin sieni ja nyt lasten jälkeen sitä on melkein kuin absolutisti...?

Mie olin SUPERsieni.... :snotty: Nykysin pari lasillista punkkua sillontällön riittää :saint: (niistäkin tulee rapelo)