Joka kymmenes pettää lapsiperheissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun kavereista on pettänyt yksi mies koska ei muuten päässyt vaimostaan eroon vaikka oli yrittänyt tämän jättää ym. mut vaimo ei suostunut ymmärtämään et mies haluaa erota ja yksi mun tyttö kaveri ,syytä en pettämiseen tiedä, nuoruuden huuma kait. Nykyistä miestään tää mun kaveri ei ole pettänyt ja yhdessä olleet 16 vuotta ,tuskin pettääkään. Mun ystäväpiirissä pettämis prosentti ei ole lähelläkään 10. Musta tuntuu et usein pettäminen on toisille tapa ja toisille tapa lopettaa huono parisuhde (ei hyvä tapa mut joskus ainoa mahdollinen ) .

Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Mun kavereista on pettänyt yksi mies koska ei muuten päässyt vaimostaan eroon vaikka oli yrittänyt tämän jättää ym. mut vaimo ei suostunut ymmärtämään et mies haluaa erota ja yksi mun tyttö kaveri ,syytä en pettämiseen tiedä, nuoruuden huuma kait. Nykyistä miestään tää mun kaveri ei ole pettänyt ja yhdessä olleet 16 vuotta ,tuskin pettääkään. Mun ystäväpiirissä pettämis prosentti ei ole lähelläkään 10. Musta tuntuu et usein pettäminen on toisille tapa ja toisille tapa lopettaa huono parisuhde (ei hyvä tapa mut joskus ainoa mahdollinen ) .

sitähän ei sata varmasti voi tietää onko vai ei.. jotku asiat selviää kymmenien vuosien päästä..

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Mä olen sanonut miehelleni, ettei minulle saa kertoa, jos on pettänyt. Mitä minä sillä tiedolla teen? Kertoo sitten jos suhteesta ulos haluaa ja silloinkaan ei saa sanoa syyksi jotain toista. En halua tietää asioita, jos ne eivät vaikuta arkeeni. Minun kärsimykseni ei puhdista mieheni omaatuntoa.

ja samoin toisinpäin.

en minäkään halua tietää jos on yks erehdys.. suhde on eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

sitähän ei sata varmasti voi tietää onko vai ei.. jotku asiat selviää kymmenien vuosien päästä..

Totta, nää on mun tiedossa olevat. Aika pienessä paikassa asutaan et hyvin hissukseen pitää olla jos meinaa pitää tollasen salassa mut periaatteessa onnistuu kyllä. Oikeastaan pitäisi tavat vieraassa kaupungissa ja mennä sinnekin erikyydillä, viitsiskö jotkut nähdä panon takia sellaisen vaivan... no ehkä jotkut.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Totta, nää on mun tiedossa olevat. Aika pienessä paikassa asutaan et hyvin hissukseen pitää olla jos meinaa pitää tollasen salassa mut periaatteessa onnistuu kyllä. Oikeastaan pitäisi tavat vieraassa kaupungissa ja mennä sinnekin erikyydillä, viitsiskö jotkut nähdä panon takia sellaisen vaivan... no ehkä jotkut.

näkee varmasti jotku sen vaivan..

Joo no.. Itsellä perheellinen miestuttu joka on aika useasti käynyt minua panemassa. Lopetin jutun kun sain hänen perheestään kuulla, luulin että on sinkku, koska ei ollut sormusta ja pystyi tulemaan tännepäin aina ja milloin vain halusi. Joskus tietty oli työesteitä ettei kerinnyt, eli mitä tämä kertoo miehestä tai hänen vaimostaan? En usko että luku on vain joka kymmenes kyllä minäkään :D

Yhteistyössä