M
mie
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Teoreetikko:Meilläkin ensiasunto on reilu 100 neliöinen rivitalo. Riittää vielä![]()
Ja meillä 188m2 omakotitalo uudellamaalla. Mutta lainaa ei ole läheskään noita keskiarvoja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Teoreetikko:Meilläkin ensiasunto on reilu 100 neliöinen rivitalo. Riittää vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miten ihmiset voivatkin verrata aina lainalyhennystä suoraan vuokraan, kun ne eivät ole missään nimessä vertailukelpoisia? Asummiskustannukset samanlaisessa ja samankokoisessa omistusasunnossa ja vuokra-asunnossa ovat jo vertailukelpoisia. Toinen asumismuoto sopii toiselle ja toinen toielle![]()
Minä en ainakaan vertaa, tarkoitan vain sitä että ei ole "pakko" asua OMASSA (pankin) asunnossa jos tuntuu ettei rahat riitä..
Kuitenkin vuokra-asuntoja saa ihan kohtuuhinnoin ja niihin kuitenkin helpommin saa esim. asumitukea..
Toki itsekin asuisin omassa mutta minun-ei pankin..
Lottovoittoa odotellessa asun vuokralla..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eihän ne ikinäasuntolainalle kun pistää päälle kerrostaloasunnossa vaikka yhtiövastikkeen, sähkön, vesimaksun ja mahd. jonkun korjausvastikkeet plus tietysti pitää olla rahat hajoaviin kodinkoneisiin.... Ja okt-talossa ei ole lainamaksun päälle kun sähkö, lämmityskulut, jäte, kiinteistövero, vesi tai lokakaivo... plus kaikki rempat ja pihan laitot ja työkalut, sepelit jne...... Mutta niitä ei lasketa, eihän
Miten ihmiset voivatkin verrata aina lainalyhennystä suoraan vuokraan, kun ne eivät ole missään nimessä vertailukelpoisia? Asummiskustannukset samanlaisessa ja samankokoisessa omistusasunnossa ja vuokra-asunnossa ovat jo vertailukelpoisia. Toinen asumismuoto sopii toiselle ja toinen toielle![]()