Jokainen ihminen rakastaa eniten itseään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti fakta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ainakin rakastan itseäni niin paljon, että haluan toimia oikein. Joskus se on oman itsensä uhraamista, joskus ei. Mutta jollen rakastaisi itseäni, en voisi rakastaa lapsiani tai ketään tai mitään muuta.

Ja jos sallisin jollekulle muulle tapahtuvan pahaa, jonka olisin voinut estää, en voisi rakastaa itseäni. Eli itsekkyydestä kumpuavat myös hyvät teot.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Minä ainakin rakastan itseäni niin paljon, että haluan toimia oikein. Joskus se on oman itsensä uhraamista, joskus ei. Mutta jollen rakastaisi itseäni, en voisi rakastaa lapsiani tai ketään tai mitään muuta.

Ja jos sallisin jollekulle muulle tapahtuvan pahaa, jonka olisin voinut estää, en voisi rakastaa itseäni. Eli itsekkyydestä kumpuavat myös hyvät teot.

juuri näin! turha kenenkään väittää 100% varmasti, että rakastaa enemmän lapsiaan kuin itseään, sitä on älyttömän vaikeaa määrittää!

Mä voin kyllä väittää 100 % varmasti, että koen enemmän tietoisia rakkauden tunteita lastani kohtaan kuin itseäni kohtaan. Itse asiassa itseä kohtaan sellaiset tunteet on aika harvinaisia.

Yhteistyössä