Jokainen nainen on 25-vuotiaana kauniimpi kuin 20-vuotiaana. Kauneimmillaan 30+.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
20-vuotiaat ovat lapsen näköisiä, finninaamaisia, liian laihoja, huonosti pukeutuvia, huonohiuksisia mitäänsanomattomia tyttösiä. Esim. nelikymppisen naisen katseessa on enemmän seksiä kuin parikymppisen koskaan. Ei 20-vuotias nainen ole kaunis. Hän on lähes poikkeuksetta soma, mutta täysin hengetön.

Ei ole normaalia, jos yli 30-vuotias (nelikymppisistä puhumattakaan) mies tuntee seksuaalista halua 20-vuotiaita tyttöjä kohtaan. Tuollaisella miehellä täytyy olla jokin pikkutyttöfetissi, jos kiihottuu lapsen näköisestä tytöstä. Järkevä 25-30-vuotiaskaan mies ei edes vilkaise 20-vuotiasta tyttöä siinä mielessä. Sen ikäiset näyttävät ulkoisesti lapsilta, liian tyttösiltä.

Jos kadulla kävelee 30-vuotias ja 20-vuotias nainen, jokainen aikuinen mies katsoo sitä 30-vuotiasta. Moni nuori mieskin viehättyy vanhemmista naisista. Itsekin sain eniten huomiota miehiltä kolmekymppisenä aikuisena naisena. Ei mua 20-vuotiaana kukaan halunnut.

Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Oma kehitykseni meni juuri noin. Olin hehkeimmilläni 34 vuotiaana fyysisesti. Seksuaalistä huippuani elän nyt yli nelikymppisenä, eikä fyysisen puolen vähäinen rapistuminen tunnu haittaavan nuoria miehiä.

Nuoret naiset usein pihtaavat seksiä. Monet miehet ovat sanoneet, että heille on tärkeintä nähdä, kun nainen nauttii aidosti ja tietää mitä haluaa ja mistä pitää sängyssä.

Siinä tapauksessa ei pidä paikkansa tuo kehitys, jos päästää itsensä vaikkapa lihomaan isoksi mätisäkiksi.

Niin no nykään vanhemmalla naisella ei niin usein välttämättä ole lapsiakaan.

Ja kyllä tiedän myös tuttavapiiristäni monta jotka viehättyvät vain about lähemmäs kolmenkymppiset naiset, sillain syvemmässä mielessä. Ovat kuulemma "viehättäviä" kun taas nuoremmat ovat pantavia tai hyvän näkösiä.. Näin minulle on sanottu.

Ehkä tuttavapiirissäni on jotain vikaa sitten :D

Niin no nykään vanhemmalla naisella ei niin usein välttämättä ole lapsiakaan.

Ja kyllä tiedän myös tuttavapiiristäni monta jotka viehättyvät vain about lähemmäs kolmenkymppiset naiset, sillain syvemmässä mielessä. Ovat kuulemma "viehättäviä" kun taas nuoremmat ovat pantavia tai hyvän näkösiä.. Näin minulle on sanottu.

Ehkä tuttavapiirissäni on jotain vikaa sitten :D

Miten sainkaan noin monta kirjoitusvirhettä samaan :D

No höpönpöpön. Kyllä kauneus on hernkilökohtainen määre. Jokainen on sitä omaan aikaansa ja lisäksi kauneus on vielä katsojan silmässä. Ja makukin saattaa muuttua.

Kaiken ikäiset miehet ovat tutkittuna kiinnostuneimpia noin 25-vuotiaista naisista. Mutta kauneus voi toki olla paljon muutakin kuin seksuaalista kiinnostavuutta.

Saanko mä korjata?

jos vaikka niin että "suurin osa kaiken ikäisistä miehistä ovat..."

Mä kun satun tuntemaan sellaisia jotka tykkäävät pikkutytönnäköisistä ja niitäkin joille mummot mahdollisimman suurilla rypyillä ja roikuilla ovat sitä parhautta.

Saanko mä korjata?

jos vaikka niin että "suurin osa kaiken ikäisistä miehistä ovat..."

Mä kun satun tuntemaan sellaisia jotka tykkäävät pikkutytönnäköisistä ja niitäkin joille mummot mahdollisimman suurilla rypyillä ja roikuilla ovat sitä parhautta.

Sinulla on sitkeä linja! Saat korjata, mutta jäikö sinulta tuo vielä yleistävämpi "Jokainen nainen" aloituksessa huomaamatta ;)

27 on keskimäärin paras, mutta se vaihtelee. Tunnen yhdenkin, joka on kohta 40 ja paranee vaan. Oikeesti, sata kertaa parempi kuin edes kaksseiskat parhaimmillaan.

Yhteistyössä