jokin on nyt tosi pahasti minussa...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saija

Vieras
koska yritän nauttia elämästä, mutta en osaa..hukun stressiin..enkä ole onnellinen, vaikka kuinka yritän..tiedän että asiani ovat hyvin verrattaessa afrikkalaisiin lapsiin, mutta silti purkahdan itkuun kun olen yksin. kaipaan rakkautta ja läheisyyttä..olen niin surullinen ja onneton. :'( en ole koskaan ollut onnellinen..jokin on varmaan pahasti vinossa...:'(

onni asuu meissä kaikissa,siitä pitää saada vaan kiinni ja löytää se,kun oikeasti mietitte niin sen löydätte,teissä itsessänne o ne vastaukset,te itse onnenne rakennatte,murehtiminen ei kannata,elämä on liian lyhyt sellaiseen,hymyilemällä vaan uuteen päivään ja katse kohti uusia ihania haasteita :)

Onni asuu niissä pienissä asioissa, piiloutuu kyllä helposti arjen harmauteen mutta sieltä se olisi osattava kaivaa esille, nauttia auringosta, sateesta, pienistä vapaista hetkistä, elämästä itsestään, kaikkine vaivoineenkin ja hankaluuksineen se on kuitenkin oikeastaan aika hauskaa.

Ennen kuin stressaannut niin kysy itseltäsi onko se asia sen arvoinen että siitä kannattaa stressata, useimmiten ei ole.. Omenat kasvavat taas syksyllä kuitenkin..(vertaus kuvallisesti)

Rakkauden ja läheisyyden puute voisi korjautua parhaiten siten että jaksat itse olla positiivinen, silloin sinut huomataan, iloset ja hymyilevät ihmiset vetävät toisia puoleensa kun taas "myrtsit" karkoittavat muita.
Hymyile maailmalle, niin sekin hymyilee sinulle. :hug: :flower:

Toivottavasti löytäisit etsimäsi, voimia sinulle, sekä oikein mukavaa kevättä. =)

mie oon kanssa miettiny samoja asioita ko ap.... eikä oo ahdistuneisuushäiriötä taustalla.

mie vaan kuulun niihin ihmisiin jotka tarvittee sen oikian ihmisen vierelle, sen, joka pitää käestä ku pelottaa ja jännittää, sen, joka avaa käsivarret ku maailma murjoo, sen, joka tekee jokapäiväisestä elämästä vieläki nautittavampaa... ja se tunne, ettei semmosta ihmistä oo on päivä päivältä vahvempi... en mie halua olla yksin, tuskin kukaan oikiasti haluaa olla yksin...

saapi nähä millon semmonen ihme meikäläisen elämään kävelee, ja kykenee vielä pysymäänki siinä, ahdistumatta, panikoimatta ja juoksematta pakoon. voipi olla jottei koskaan... :/

Yhteistyössä