Loputon katkeruus/kateus ystävälle, jolla on kaikki mitä minulla ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itku-Iita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnellisempaan elämään on olemassa resepti. Tämä siis parissakin koulussa opetettu sääntö parempaan elämään:
Tekee itselleen tavoitelistan ja tekee yhden asian kerrallaan jos ei kahta. Yksi viiva yli kun yksi tavoite saavutettu. Esim:
"TAVOITELISTA"
-Opin nousemaan aikaisemmin.
-Syön aina vähemmän kuin ansin ajattelin syöväni.
-Kerron aina pelilin edessä hymyn kanssa jotakin hyvää itsestäni itselleni.
-Lähetän kymmenelle kiinnostavalle deittipalstan miehelle sähköpostia
-jne kymmeniä muita tavoitteita onneen

Niin ja noi eivät olleet minun henk. koht. tavoitteita;-D *tavoitteet toisenlaisia varatulla, raskaana olevalla naisella*

Kamalaa.

Muistan tunteneeni viimeksi lapsena kateutta ihmisele, jonka tunnen. Luokkakaveri, jolla oli aina yllään jotain tyylikästä ja hienostunutta ja lisäksi oli kaunis ja kiva ja etevä musiikissa. Hienoin ihminen meidän luokassa. Kamppasin sen kerran. Kaikki katsoivat paheksuvasti mutta antoivat anteeksi pian.

Toinen kaveri, joka oli tarumaisen nätti/kaunis ja johon huomasin hyvännäköisen ja mukavanoloisen pojan ihastuneen.
Noi tunteet oli ohimeneviä, tunsin niitä ehkä yhtenä päivänä hetken -kun taas sillä oli uudet kengät ja sitten laitoin jalan siihen eteen tai kun huomasin sen pojan kohteliaisuuden sitä keijumaista tummaa tyttöä kohtaan- pojan jonka ihastuminen mullekin olisi kelvannut. Sen jälkeen jatkoin omaa elämää omista lähtökohdista.

sen jälkeen kateus hipaissut korkeintaan jossain lentokentällä kun täydellisen tyylikäs ja huoliteltu viilipytty kävelee tyylikkäästi ohi, ja sekin jotain alemmuudentunnetta, ei niinkään kateutta.

Joko liikun nykyään piireissä, joissa kenessäkään ei ole mitään kadehtimista, tai sitten olen vaan oppinut tyytymään siihen mitä on... tosin olen aina ollut mielestäni.

Miksi keskittyä siihen mitä toisella on?

Voitko siis auttaa minua? Olisin ikuisesti kiitollinen.

Mukavaa, että päätit nykäistä hihastani. Nyt meillä alkaa töiden tekeminen unelmasi saavuttamisen eteen.

Olisi suotavaa, että kirjottaisit minulle vielä mietteitä tuosta tilanteestasi ja elämästäsi. Pura ajatuksesi perinpohjin viestiin ja mieti mitä toivoisit elämässäsi tapahtuvan. Voisit vaikka listata myös niitä asioita, jotka haluaisit elämässäsi saavuttaa. Viestisi voit suunnata osoitteeseen: osoitteeni@luukkku.com

Mukavaa, että päätit nykäistä hihastani. Nyt meillä alkaa töiden tekeminen unelmasi saavuttamisen eteen.

Olisi suotavaa, että kirjottaisit minulle vielä mietteitä tuosta tilanteestasi ja elämästäsi. Pura ajatuksesi perinpohjin viestiin ja mieti mitä toivoisit elämässäsi tapahtuvan. Voisit vaikka listata myös niitä asioita, jotka haluaisit elämässäsi saavuttaa. Viestisi voit suunnata osoitteeseen: osoitteeni@luukkku.com

Korjaan: osoitteeni@luukku.com

Yhteistyössä