Joko 3v. synttärijuhliin kavereita päiväkodista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help me
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help me

Vieras
mites teillä on ollu?
mun ongelma on siinä että mä en keksi lapsille (vieraille siis) sitten mitään tekemistä, Vantaalta (en löytäny netistä mistään lähempää) Joensuuhun tilata klovni tulee liian kalliiksi 1,5 tunnin takia.. :/

auttaaka mua, mistä vois löytää jotain synttäri ohjelmaa lapsille (3-5v)?

Meidän kolmevuotias sanoi suoraan kun synttäreistä puhuttiin, että hän haluaa että sinne tulevat nämä ja nämä lapset. Tarkotus oli kuiteskin että kaikki tulis vanhempineen. Synttärit ny sit peruuntu räkätaudin vuoks ikävä kyllä :(

me ollaan pyydetty vaan sukua ja ystäviä kunnes lapset on ite älynny pyytää että sais kutsua tarhasta jonkun. lisäks usealla lasten tarhakaverilla oli niin pällit vanhemmat että jäivät itekkin istuskelemaan synttäreiden ajaks jota en ollut ollenkaa ajatelle.. siinä sai sitten keksiä tupla ohjelmaa...
:headwall:

no meijän tytyllä on syndet 3vkon päästä.... ja tarhassa yks äiti kysyi että joko meillä on ollu synttärit, mä vastasin että ens kuussa vasta.. ja hän sit että heidän tytyllä marraskuussa..

mulle jäi semmonen kuva tosta keskustelusta että ne on jo ajattelu kutsuu meidän tytyn niille ja synttäreille ja ennen sitä haluu nähä kutsutaanko me niitten tytön meille.. (keväällä sama tyttö ollu yhen pojan 3v. synttäreillä ja äiti oli kokoajan mukana)

Jos teidän muksu on kutsuttu synttäreille niin meettekö itte mukaan vai jätättekö vaan muksun sinne?
Kysymys nyt lähinnä 5-vuotiaista ja vanhemmista, mutta kiinnostaa myös kommentit nuorempien muksujen osalta :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
no meijän tytyllä on syndet 3vkon päästä.... ja tarhassa yks äiti kysyi että joko meillä on ollu synttärit, mä vastasin että ens kuussa vasta.. ja hän sit että heidän tytyllä marraskuussa..

mulle jäi semmonen kuva tosta keskustelusta että ne on jo ajattelu kutsuu meidän tytyn niille ja synttäreille ja ennen sitä haluu nähä kutsutaanko me niitten tytön meille.. (keväällä sama tyttö ollu yhen pojan 3v. synttäreillä ja äiti oli kokoajan mukana)

Tyty, aaaarrghh! Järkyttävä nimitys TYTÖLLE! Käytä pliis ihan mitä muuta sanaa kun tuota.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Tyty, aaaarrghh! Järkyttävä nimitys TYTÖLLE! Käytä pliis ihan mitä muuta sanaa kun tuota.

anteeksi! :hug:

meillä oli 3-vuotiaalla kaverisynttärit 1,5 h ja aika menee ihan leikkiessä ja leluja ihmetellessä ja tarjoilupöydässä. Meillä ei ollu erillistä ohjelmaa ja hyvin viihtyivät.

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Jos teidän muksu on kutsuttu synttäreille niin meettekö itte mukaan vai jätättekö vaan muksun sinne?
Kysymys nyt lähinnä 5-vuotiaista ja vanhemmista, mutta kiinnostaa myös kommentit nuorempien muksujen osalta :)

meil on tähän mennessä kaikki olleet kavereiden/tuttujen lapsia, jollon kutsu on ollu koko perheelle - jos oisin epävarma niin kysyisin suoraan miten ovat ajatelleet

Laitoin tos kesällä kutsua mun kavereille, että vanhemmat saa tulla lasten kanssa, vanhemmat voi tulla ilman lapsia tai lapset ilman vanhempia. Kaikkia eri versioita tuli :)
Tuli yksi koko perhe (äiti, isä ja lapsi) tuli kaveri ilman lapsia ja sit yks mun kaveri tuli ja jätti kaksi lasta eteiseen sanaakaan sanomatta ja lähti.

Mut juuh... Ensvuonna aattelin kutsua hoitopaikan kavereita... Ehkä :)

Esikko oli 5v ja keskimmäinen 3v kun menivät ekan kerran kaverisynttäreille. Olin silloin mukana kun lasten kaverin vanhemmat halus tutustua, ja mukavaa meillä olikin!
Ei ollu ohjelmaa järkätty vaan lapset saivat leikkiä mitä halusivat.
Sen jälkeen on isot käyny kavereiden synttäreillä, minä en ole ollut mukana.
Meille tuli kavereita ekan kerran kun esikko täytti 6v ja kohta perässä keskimmäinen 4v. Ei oo meillä ollu mitään ohjelmaa ja silti on aina lasten (sekä omien että vieraiden ) mielestä aika loppunut kesken! Ja juhlat on aina kestäny 2 tuntia!
Eikä ole meillä ollut vanhempia mukana koskaan!
Mein kaveriperhettä ei lasketa mukaan!! Ne on perheenä kutsuttu ja perheenä tulleet!

Yhteistyössä