Joko 5-vuotiaanne ovat joskus yksin kotona hetken?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Olen nyt 2 x tehnyt niin, että vien esikoisen parin kilsan päähän kaveirlle, ja 5 v tyttö on sen ajan yksin kotona. Katsoin kellosta, että se on noin 8 - 9 minuuttia.

Hyvin on mennyt, ja tyttö on ylpeä tällaisista pienistä itsenäisyyden hetkistä. Yhtään pitempiä minun hermoni ei kyllä kestäisi.
 
joo, kyllä meidän tyttö halus just tuolloin 5v joskus jäädä yksin kotiin ja saikin olla just tuollasen 5-10min. Nyt on 10v ja kyllä on nihkeetä yksinjääminen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
kotiin. kyllä olisit voinu ottaa tytönki mukaan.

Olisin, mujtta kun halusi jäädä yksin kotiin. Tiesi mihin olimme menossa, ja ei halunnut tulla siksi aikaa kyytiin. Ekalla kerralla oli joku muumivideo kesken. Nyt tokalla kerralla muisti, mitän hän 'pärjäsi' viimeksikin, ja halusi kokea saman.

 
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
kotiin. kyllä olisit voinu ottaa tytönki mukaan.

On koko pienen elämänsä kulkenut viemässä esikoista harrastuksiin, eskariin, kouluun, aivan vauvana kerhoihin. En tiedä, viitsiikö itse harrastaa mitään, on aika kypsä viemään tuota isompaa.

On pyytänyt nyt 5v jäädä kotiin esim. katsomaan piirrettyjä useinkin. On ensi vuoden eskari. Olen antanut ja saa jäädä. On fiksu lapsi.

Mies on töissä lähes kellon ympäri, julkisen sektorin pienipalkkainen työntekjä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siksi että:
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
kotiin. kyllä olisit voinu ottaa tytönki mukaan.

On koko pienen elämänsä kulkenut viemässä esikoista harrastuksiin, eskariin, kouluun, aivan vauvana kerhoihin. En tiedä, viitsiikö itse harrastaa mitään, on aika kypsä viemään tuota isompaa.

On pyytänyt nyt 5v jäädä kotiin esim. katsomaan piirrettyjä useinkin. On ensi vuoden eskari. Olen antanut ja saa jäädä. On fiksu lapsi.

Mies on töissä lähes kellon ympäri, julkisen sektorin pienipalkkainen työntekjä.

siis en ole ap mutta vastaan omasta puolestani miksi jätän 5v kotiin.
 

Yhteistyössä