V
Vieras
Vieras
Olen nyt 2 x tehnyt niin, että vien esikoisen parin kilsan päähän kaveirlle, ja 5 v tyttö on sen ajan yksin kotona. Katsoin kellosta, että se on noin 8 - 9 minuuttia.
Hyvin on mennyt, ja tyttö on ylpeä tällaisista pienistä itsenäisyyden hetkistä. Yhtään pitempiä minun hermoni ei kyllä kestäisi.
Hyvin on mennyt, ja tyttö on ylpeä tällaisista pienistä itsenäisyyden hetkistä. Yhtään pitempiä minun hermoni ei kyllä kestäisi.