Joko istutatte 6kk lasta syöttötuolissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks

Vieras
Meillä tuo poitsu jo reilu kuus kuukautta. En oo uskaltanu pistää syöttötuoliin, itse ei pääse vielä istuma-asentoon... saako ton ikästä ees istuttaa syöttöt.?

Alkuperäinen kirjoittaja neuvolassa sanottua:
Mulle sanottiin neuvolassa että 7-8kk vasta syöttötuoliin! Sillon kun ite pääsee istumaan. Ettei selkä mene...

niin joka neuvolassa neuvotaan eri tavalla, joten järkevintä käyttää sitä maalaisjärkeä ja tietämystä itse omasta lapsesta paremmin kuin neuvola.

Mulle sanottiin neuvolassa että 7-8kk vasta syöttötuoliin! Sillon kun ite pääsee istumaan. Ettei selkä mene...

Se nouseminen vaan ei tuu aina samaan aikaan mitä itse istuminen. Meilläkin se kyllä rattaissa oli nojaamatta vaikkei lattialla päässy istualleen. Miksi istuvaa ei sais laittaa tuoliin? Kun yhtäkaikki lapsi istuu selkä suorana.

No miten se selkä paskaks menee jos lapsi osaa istua muttei pääse itse istumaan? Kyl meilläkin siinä puolen vuoden hujakoilla laitettiin syöttötuoliin, 8kk vasta pääsi itse pyllähtämään istualleen. Ja 4kk eteenpäin sai pitää tuettuna istumassa esim. sylissä.

Yhteistyössä