joko jouluvalmistelut käynnissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"muija"

Vieras
joko olette alkaneet valmistella joulua?

leivottu on meillä pipareita, kakkuja, lanttulaatikot tein ja perunalaatikko on imeltymässä, laitan ne pakastimeen.
joululahjoja olen laittanut myös vähän.

Jouluvalmistelua tämäkin.

Mistä löytyis hyvä nettikauppa, josta olis kaikkee kivaa ostettavaa itselle ja viisivuotiaallle tytölleni. Asutaan sen verran kaukana isoista paikkakunnista. Isot nettikaupat on kyllä helppo löytää, mutta pienistä vois löytää vaikka jotain erikoistakin. Joulukin on juuri tulossa. Laukut ja lelut kiinnostais.

Mulla on kaikki joululahjat ostettu :) Koristeetkin on laitettu, ainoastaan keittiöön pitäisi vielä vaihtaa jouluverhot. Seuraavaksi pitää alkaa suunnittelemaan joulun menuuta ja valmistamaan ruokia pakkaseen valmiiksi.

Jouluverhot ja pöytäliinat laitoin jo vime viikonloppuna + samoin jouluvalot. Joululahjat olen suunilleen jo suunnitellut että mitä annan ja kenelle. Mutta ostan sitten kun tulee veronpalautukset sun muut "tuet". Joululeivonnaisia luultavasti teen pitkin joulukuuta lapsen kanssa. Jouluruokia en ehkä tee, luultavasti ostan ne valmiina. Joulukortit pitäisi ensi viikolla kirjoittaa.

Vähän. Partsilla ulkovalot, ulko-ovessa koriste.
Jouluverhojen laitto jäi kesken kun tajsuin ettei keittiössä ole kahta verhokiskoa :( . Isäntä kävi ostamassa toisen ja lupasi asentaa sen huomenna :)

Yhteistyössä