Joko Me and i vaatteet on poissa muodista???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siru

Vieras
Ostin likalle pari vuotta sitten kasan meandia 86/92 ja 98/104cm ja nyt sitten ne viimeisetkin jääneet pieneksi. Pika selaus kaksplussan kirpparilla, kukaan ei halua ostaa. Eli ostaako joku noita vielä vai onko joku uusi juttu jo in? Kannattaako noita edes viedä itsepalvelukirppikselle?

Alkuperäinen kirjoittaja eeve:
Kyllä meilläkin noita ahkerasti käytellään ja lisäähän tulee kokoajan osteltua

Vien vaatteet varmaankin sitten itsepalvelukirppikselle, mutta hinnoitteluapua kaipailisin... Mihin hintaan olet ostanut? Vai ostatko uutena?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Vien vaatteet varmaankin sitten itsepalvelukirppikselle, mutta hinnoitteluapua kaipailisin... Mihin hintaan olet ostanut? Vai ostatko uutena?

Huutiksesta en kauheasti huutele kun käytetyistä joutuu maksamaan melkein saman kuin uusista. 10 e kpl on aika kipuraja kyllä mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Monesti hinta vain on kallis jo käytetystä joten moni ei siksi osta ehkä.

Minkälaisella hinnalla menevät kaupaksi? Yhdellä tai kahdella eurolla ei viitsisi myydä mutta ylihinnoitteluakin haluan välttää... Meillä tunikaa, paitaa, mekkoa, froteehousuja, velourhousuja, trikoita...

sehän riippuu paljon vaatteen kunnosta ja siitäkin, mikä kuosi. ei meillä käytetä sen merkin takia, vaan ihan sen takia, että jos on kiva vaate. tykkään niistä froteehousuista ja ne on pakko ostaa uusina, koska housut kuluvat enempi kuin paidat. kalliitahan ne uutena on. huutonettiä suosittelen, siellä hinta nousee kysynnän mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Monesti hinta vain on kallis jo käytetystä joten moni ei siksi osta ehkä.

Minkälaisella hinnalla menevät kaupaksi? Yhdellä tai kahdella eurolla ei viitsisi myydä mutta ylihinnoitteluakin haluan välttää... Meillä tunikaa, paitaa, mekkoa, froteehousuja, velourhousuja, trikoita...

6-10?. Kymppi ehdoton maksimi ja silloin tuotteen pitää olla melkein kuin uusi ;)

Huutiksesta en kauheasti huutele kun käytetyistä joutuu maksamaan melkein saman kuin uusista. 10 e kpl on aika kipuraja kyllä mulle.

Ok, että noinkin paljon vois niistä saada...

Moni siis ihan pyytää käytetystä jo sitä hintaa mitä se oli uutena ja sitä tarkoitin että moni ei osta sen takia.JA sitten jos on käytetty niin pyydetään siltikin liikaa kun on itse maksettu siitä niin ja niin paljon.Itse tosin olen sellainen että maksan lähes mitä vain jostain jos jonkun haluan mutta en kaikista tietenkään. Mutta riippuu mitä Me&I vaatetta on myymässä mut aika hyvä on tuo 10e-15e mulla ainakin.On sentään puolet pois kuitenkin yleensä kun ne maksaa siinä 30e pintaan tai enemmän.Mut kunto pitää olla myös hyvä aina.

Alkuperäinen kirjoittaja jasso:

sehän riippuu paljon vaatteen kunnosta ja siitäkin, mikä kuosi. ei meillä käytetä sen merkin takia, vaan ihan sen takia, että jos on kiva vaate. tykkään niistä froteehousuista ja ne on pakko ostaa uusina, koska housut kuluvat enempi kuin paidat. kalliitahan ne uutena on. huutonettiä suosittelen, siellä hinta nousee kysynnän mukaan.

Froteehousut on varmaan meilläkin kuluneimmat, velour säilyy paremmin... Vien mielummin suoraan kirppikselle kun en ehdi kuvata ja selostaa kuntoa. Ja jos kuitenkin itse katsoo vaatetta vaaleanpunaisten lasien läpi ja kuvittelee paremmaksi mitä on...

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
käy kurkkaamassa huutiksessa mitä pyytävät. haku-komento

Juuri kävin katsomassa ja veti kyllä sanattomaksi... Joops, pitää miettiä jos kuitenkin jaksais nähdä kuvausvaivan...

Tai sitten laittakaa ihmiset ostetaan ilmoituksia tänne kirppikselle, siis sinne mihin niitä saa laittaa, niin saadaan vaatteet kiertoon :D

Nyt taas töiden pariin :)

Yhteistyössä