Joko mua jännittää... tai sit tää enteilee synnytystä, tai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
sit mulla on vatsatauti.

Vatta on sekaisin ku mikäkin, vessassa saa juosta alvariinsa. Ihan kuralla koko pakki... huomenna pitäs olla aamulla synnärillä ja siellä lääkärin pitäs tutkailla kohdunsuuta ja vauvan kokoa ja mahdollisesti käynnistää se synnytys sit huomenna.

Kiva vaan, jos tää vessassa ravaaminen ei asetu, niin ajeleppa sitä sit aamulla synnärille 54km. Vaipatko pitää virittää housuun, vai mitä ihmettä mie teen? :o :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja jospa jännittää:
taitaa vaan jännittää huominen. Onnea koitokseen

Niin... vaikken mie yleensä reagoi vatsalla näin.
En viimekskään, silloin reilut 2 viikkoa sitten, jolloin mulla oli aiempi kontrolli samasta asiasta... ja silloinkin odottelin lähes varmaa käynnistyspäätöstä, kun se oli jo niinkun luvattu etukäteen.

Alkuperäinen kirjoittaja susanna:
jospa se syntyykin jo tänä yönä :D
oisko minkä takia käynnistys tulossa?

Piti käynnistää siksi, kun mulla on edelliset synnytykset olleet nopeita... edellinen vajaan tunnin, ja kun tuonne synnärille on tuota matkaa tosiaan se reilut 50km.
Ja pitää vielä lisätä, että mulla on lapset syntyneet pääsääntöisesti ennen laskettua aikaa... aikaisin rv 36+1 ja sit rv 37 ja 38+jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja jospa jännittää:
taitaa vaan jännittää huominen. Onnea koitokseen

Niin... vaikken mie yleensä reagoi vatsalla näin.
En viimekskään, silloin reilut 2 viikkoa sitten, jolloin mulla oli aiempi kontrolli samasta asiasta... ja silloinkin odottelin lähes varmaa käynnistyspäätöstä, kun se oli jo niinkun luvattu etukäteen.

Minkä takia käynnistäisivät?
Mä sain vasta ens viikolle ajan ku epäilivät että iso vauva on tulossa. Ja minulla nyt jo viikkoja 40+5

ohoh,on ollu nopeita ja aikasin. ehkäpä se ois turvallista huomenna käynnistää, hyvät viikot sulla :) mulla nelonen käynnistettiin 36+4
toivotaan nyt ettei sulle tuu kiirus tänä yönä vielä :D

Hui, jäämme odottamaan tietoja uudesta pienokaisesta. Ihania hetkiä...

Lisään vielä sen että täällä päin Suomea, Pohjanmaalla on ainakin vatsatautia liikkeellä, ripulin muodossa varsinkin täällä meillä töissä..... :x

Noup, ei käynnistetty |O
Kohdunsuuu n. 3cm auki, vauva alhaalla... Voi syntyä milloin tahansa, mutta lääkärin mielestä on parempi syntyä "itsestään"... mutta lupaili taas viikonpäästä katsoa tilannetta, jos ei oo siihen mennessä syntynyt, ettei vauva kasva liian isoksi (kun on se gestadiodiabetes)

anteeks ku utelen mut missä sairaalassa kävit? itekki haluan käynnistyksen ku edellisestä synnytyksestä on reilu vuos lasketun ajan aikaan ja edellinen oli nopea 25min sairaalassa. mua pelottaa et en kerkee sairaalaan ajoissa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
anteeks ku utelen mut missä sairaalassa kävit? itekki haluan käynnistyksen ku edellisestä synnytyksestä on reilu vuos lasketun ajan aikaan ja edellinen oli nopea 25min sairaalassa. mua pelottaa et en kerkee sairaalaan ajoissa

Oyssissa eivät ainakaan käynnistä ihan vähästä. Nopeet synnytykset ei ole syy käynnistykseen...ja mä pelkään kans että synnytän jonnekki nelostien varteen.

mun 2 ekaa synty 38+1 ja 38+4 molemmissa alko vessalla ravaamisella useesti koko ajan ja melkein hiti alkanu säännölliset supistukset ja sitten sairaalaan toisessa meni 1h 30min kun poika synty.

toisin nyt alottanu autokoulun ja joka ikinen autokoulu aamu mun maha on ruikulilla näin ei oo ikinä ennen tapahtunut

Yhteistyössä