Joko mun synnytys on lähellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 36
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 36

Vieras
Eilenkin kyselin kun oli jotein outoja tuntemuksia pari päivää, mutta illalla kun menin nukkumaan oli tunnin verran sellanen polte munasarjojen kohdalla aina 30-60 s ajan.
Ei ollut ihan kunnon, tuskallinen, supistus, mutta tuntui ja poltti.

Onko mulla nyt synnytys käsillä, vai voiko ne harjoittelevatkin olla tuollaisia polttavia?

Niitä tuli muutaman min välein, mut sitten loppuivat tai mä nukahdin.

No mulla tuli noita ja poika syntyi rv 37. Ja myös viimesen aikana tuli noita 2viikkoa ja sit lähdin polille et ku jatkuva polte.Heti saliin vaiks vaan 2cm auki. Puhkottiin kalvot,ei vaikutusta niin käynnistys.

*muoks. siis pojan aikana alkoi jo rv 25. (eka )

mulla ollut polttavia supistuksia jo muutamia viikkoja ja välillä säännöllisestikin, mutta mitään ei tapahdu.... tai no onhan nuo paikat vähän auennut ja pehmentynyt, mutta silti... rv nyt 37+2

Ok, eli voi olla lähellä tai sitten ei.
ne tuntu kyllä jotenkin niin säännöllisiltä.. mahakin ollut sekasin pari päivää..

No mutta kiitos vastauksista! Taidan valmistautua jos täytyykin alkaa teemään lähtöä lähipäivinä. =)

Voi i.. nytkin supistaa välillä, ei yhtä polttavaa ja kipeää kuin illalla, mutta silti. Vähän sellanen olo kuin ois vatsa kuralla jännityksestä..

Saa nähdä. Mun pitäis tänään päästä vielä ostoksillekin... =0

Alkuperäinen kirjoittaja rv 36:
Voi i.. nytkin supistaa välillä, ei yhtä polttavaa ja kipeää kuin illalla, mutta silti. Vähän sellanen olo kuin ois vatsa kuralla jännityksestä..

Saa nähdä. Mun pitäis tänään päästä vielä ostoksillekin... =0

Voi toki olla et ostoksille meno rasittaa liikaa ja synnytys saattaa käynnistyä. Jos menisit nyt käymään lääkärillä tulisi varmasti "lääkkeeksi" lepoa.

Yhteistyössä