M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle tuli juuri tänään.
Alkuperäinen kirjoittaja Maalaisjuntti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle tuli juuri tänään.
Miten kävi...
Pitää heti lähtä postia hakeen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maalaisjuntti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle tuli juuri tänään.
Miten kävi...
Niin kävi kuin odotinkin, eli olen ollut viimevuoden äitiyspäivärahalla ja kotihoidontuella ja tiesinkin odottaa melkoisia mätkyjä kun esikostakin sain, eli 450e pitää maksella takasi.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:saako sitä jo tietää jos soittaa verotoimistoon
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maalaisjuntti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle tuli juuri tänään.
Miten kävi...
Niin kävi kuin odotinkin, eli olen ollut viimevuoden äitiyspäivärahalla ja kotihoidontuella ja tiesinkin odottaa melkoisia mätkyjä kun esikostakin sain, eli 450e pitää maksella takasi.
mite nii sait mätkyjä?? mulla niistä lähtee 20 prosentilla..
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maalaisjuntti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle tuli juuri tänään.
Miten kävi...
mite nii sait mätkyjä?? mulla niistä lähtee 20 prosentilla..
Alkuperäinen kirjoittaja ..:voi helkatti, voikoha mulle tulla mätkylä , mulle jäi äippärajhoista käteen vajaa 1000e ja nyt alko hoitovapaa.. ai jos soitan verotoimistoo ni saanko tietää onko tulos mätkyjä??
Alkuperäinen kirjoittaja ..:voi helkatti, voikoha mulle tulla mätkylä , mulle jäi äippärajhoista käteen vajaa 1000e ja nyt alko hoitovapaa.. ai jos soitan verotoimistoo ni saanko tietää onko tulos mätkyjä??
Alkuperäinen kirjoittaja Meille:Esitäytetyt tuli muutama viikko sitten, mutta kun ilmoitusten viimeinen jättöpäivä on tänään, niin syksyllä vasta tulee lopullinen päätös.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:ei mulla käyny mielessäkään ku alko äippäloma et ois pitäny käydä lasketuttamassa prosentti uudelleen!!
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ..:ei mulla käyny mielessäkään ku alko äippäloma et ois pitäny käydä lasketuttamassa prosentti uudelleen!!
hei nii en oo koskaa saanu palkan takia mätkyjä ja äippärahan sain palkan mukaan ni eikai tuu mätkyjäää