Joko on kevätverhot ikkunassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Näkyy olevan meillä vielä jouluverhot ikkunassa;) Nyt on viikon loma ja verhot on kyllä vaihdettava, laitettava vähän keväistä ikkunoihin ja muutenkin sisustukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitkä?:
Meillä on sisustukseen sopivat verhot ympäri vuoden, jouluksi saatan vaihtaa jouluverhot.

Mä vihaan näitä sisustukseen sopiva ihmisiä.
Tulisit käymään meillä ku mikään ei sovi yhteen mutta me tykätään silti asua.

Alkuperäinen kirjoittaja oo:
Jouluverhot vielä mutta puolustukseksi kerron ettei niissä ole tonttuja tai yms. Vaihdan yleensä pääsiäiseksi kevät verhot.

Joo, mäkin puolustaudun, että mun jouluverhot on aina vaan väriin sopivat, eli usein puaniset, mutta on joskus ollu sininenkin joulu meillä. Eli ei tonttuja. Ja osittain juuri siksi, että ei ole kauhea kiire ottaa niitä pois :xmas:

Ei ollu jouluverhoja, mutta vaihdoin kevyemmät verhot viime viikonloppuna kun tein kevätsiivouksen. (kevät ja kevät.. plääh, mitään sen erikoisempaa, kunhan hinkkasin pölyt ovien ja kaappienkin päältä ja pesin ikkunat ja pesin kaikki oven kahvat ja valokatkaisijat ja tuuletin kaikken)

Alkuperäinen kirjoittaja kat:
Meillä on sisustukseen sopivat verhot ympäri vuoden, jouluksi saatan vaihtaa jouluverhot.

Mä en, mut vihaan ihmisiä, jotka vaihtaa vuodenajan mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kat:

Mä en, mut vihaan ihmisiä, jotka vaihtaa vuodenajan mukaan.

Aika rankkaa vihata :whistle:

Tulee porukoitten naapuri mieleen, sillä on sisustukseen sopivat joulukoristeet sisällä roikkumassa läpi vuoden :laugh: :laugh: :laugh:

Joo JOO meillä on vaihdettu sisustukseen sopivat kevätverhot, jos omaa värisilmää, löytyy muitakin verhoja kuin ne yhdet ;) ;) ;)

Samat verhot olleet jo 10 vuotta, vaikka välillä on muutettukin. Ei edes pesty välillä. Jos yritän ehdottaa uusien verhojen ostoa, jotta nykyisiä voisi välillä pestä, mies v*ttuilee jokaiselle uudelle verhoehdotukselleni sen verran ankarasti, että luovutan.

Suunnittelin myös jouluverhojen ostoa, jotta sillä välin olisi voinut pestä muiden vuodenaikojen verhoja, mutta sille mies vasta repesikin!

Alkuperäinen kirjoittaja sdjfkl:
Samat verhot olleet jo 10 vuotta, vaikka välillä on muutettukin. Ei edes pesty välillä. Jos yritän ehdottaa uusien verhojen ostoa, jotta nykyisiä voisi välillä pestä, mies v*ttuilee jokaiselle uudelle verhoehdotukselleni sen verran ankarasti, että luovutan.

Suunnittelin myös jouluverhojen ostoa, jotta sillä välin olisi voinut pestä muiden vuodenaikojen verhoja, mutta sille mies vasta repesikin!

Mitä jos tulkitsisi verhot sellaiseksi pikkuasiaksi, josta ei tarvi neuvotella miehen kanssa :whistle: Aika moni tekee niin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja sdjfkl:

Mitä jos tulkitsisi verhot sellaiseksi pikkuasiaksi, josta ei tarvi neuvotella miehen kanssa :whistle: Aika moni tekee niin :saint:

Kyllä mun mielestä miehellä on lupa vaikuttaa siihen minkänäköisessä kämpässä hän asuu! Mä oon aika paha, mut en sentään täysin sisustusterroristi. Harmi vaan, että mun mies on sekä äärimmäisen nipo että äärimmäisen jääräpäinen.

Yhteistyössä