Joko on lapsiluku täynnä? Monestako haaveilette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap..

Vieras
Eli montakos lasta löytyy ja joko luku täynnä?
Jos ei täynnä niin montako haaveissa?
Oletteko toivoneet etukäteen jompaa kumpaa sukupuolta, tuliko mitä toivoitte? ;)

Kolme lasta ja se riittää. Alunperin toivoin esikoiseksi poikaa ja sen jälkeen liutaa tyttöjä. 3 tyttöä löytyy ja ei kyllä harmita yhtään etten sitä poikaa saanut. Nyt tuntuu etten edes osaisi olla pojan äiti. :D

Haluaisin 4 lasta. Minulla on 2 lasta, tyttö ja poika. Jos saisin 3 lapsen sillä ei olisi mitään väliä kumpaa sukupuolta olisi. Kuitenkin taitaa olla niin että nämä kaksi lasta on se lopullinen luku. :(

Mulla ei aiemmin ollut yhtään. Sitten oli toiveissa yksi ja yksi tuli. No, mies haluaisi neljä lasta ainakin, itse lämpenin kahdelle. Nyt on toinen tulossa.
Minusta luku ihan hyvä mutta mies todellakin haluaa lisää.
Mies toivoo tyttöä, minulle ihan sama kumpi on, ensimmäisen kohdalla sain sen toivomani pojan <3

Kaksi lasta on, poika ja tyttö. Neljä lasta on ollut aina jotenki se numero mulla... Mutta miehen sairaus ja lääkitys ovat sellaiset ettei saa raskautua. Rankka totuus että meidän lapset ovat tässä. Onnellinen olen näistä kahdesta rakkaasta.

Ei ole vielä ainuttakaan lasta, kun ei ole miestäkään. :D
Haaveissa olisi tulevaisuudessa kaksi lasta. Enempää tuskin haluan tai tuskin raha kolmeen riittäisi ja en ole itse suuresta perheestä, joten tuntuisi varmaankin hassulta, jos itsellä olisi paljon lapsia. Haluaisin vähintään yhden tytön! Se olisi todellakin toiveessa, että se yksi tyttö edes tulisi, kun olenhan itsekin sitä sukupuolta. Olisi varmaan ihan kiva sellanen, että olisi yks tyttö ja yks poika, mutta toisaalta olisi jännää seurata siskojen toimintaa, jos olisikin kaks tyttöä. Jos taas on kaks poikaa, niin silloin tilanteeseen pitää sopeutua, että on miesvalta talossa ellei lapsia enempää tule.

itse sanoisin että kaksi riittää...mutta olen kuitenkin niin nuori että aikaa olisi viellä tehdä lisääkin,sen näkee sitten. poika jo on ja mies haluaisi tytön(itselle kumpi vain)

[QUOTE="vieras";23671405]Kaksi lasta on, poika ja tyttö. Neljä lasta on ollut aina jotenki se numero mulla... Mutta miehen sairaus ja lääkitys ovat sellaiset ettei saa raskautua. Rankka totuus että meidän lapset ovat tässä. Onnellinen olen näistä kahdesta rakkaasta.[/QUOTE]

Eikö mieheltä saatu otettua siittiöitä talteen ennen lääkityksen aloittamista? Vai oliko sairaus jo niin pahana päällä? On myös mahdollista raskautua lainasiittiöillä :)

Kolme lasta ja se riittää. Alunperin toivoin esikoiseksi poikaa ja sen jälkeen liutaa tyttöjä. 3 tyttöä löytyy ja ei kyllä harmita yhtään etten sitä poikaa saanut. Nyt tuntuu etten edes osaisi olla pojan äiti. :D

Mulla taasen on 3 poikaa :D Ja tuntuu etten osaisi olla tytön äiti!
Ei harmita vaikkei tyttöjä olekaan. Yksi vielä on tuloillaan ja sitten on luku täynnä.

Meillä 1 tyttö, haaveissa 3 tai 4 lasta mutta aika näyttää. Tyttö nyt pian 3kk, toista olis tarkotus alkaa yrittämään syksyllä/talvella ja ei väliä tuleeko tyttö vai poika. En toivonut ensimmäisestä tyttöä mutta toivoin kyllä että edes yhden tytön saisin. Toivoisin kyllä saavani ainakin yhden pojankin. Ensimmäinen syntyi kiireellisellä sektiolla joten toisen synnytystapa näyttää ehkä sen montako lasta, toivoisin kuitenkin vähintään kolmea.
Olen erittäin onnellinen kyllä yhdestäkin, vaikka surullinen olisin jos ei saatais sisaruksia tytölle. Itsellä on sisaruksia 2 ja olis outoa jos omalla lapsella ei olis yhtään.

Ei ole lapsiluku täynnä. Ensimmäisestä toivoimme poikaa, ja pojan saimme. :heart: Toisen lapsen sukupuolella ei sitten enää olekaan hirveästi väliä, mutta ehkä tyttöä toivon enemmän kuin poikaa. Meidän lapset taitaa jäädä kahteen, ainakin nyt tuntuu siltä.

Taitaa valitettavasti olla täynnä.
Kaksi tai kolme lasta olisi kiva, mutta taitaa jäädä yhteen.
Parisuhde karahti tiukasti kiville, mies alkoi myös fyysisesti väkivaltaiseksi 13 vuotta nalkutettuaan ja harrastettuaan muuta henkistä väkivaltaa. Reilu vuosi sitten löi minua vain kuukausi ennen laskettua aikaa ja siitä alkoi jyrkkä alamäki. Viimeinen pisara oli tänä maanantaina kun uhkasi lyödä vuoden vanhaa lasta, jos tämä ei kiitä mummua (pieni raukka ei osaa vielä montakaan sanaa). Ikää minulla kohta 36, joten ei ole montaa vuotta aikaa löytää luotettavaa kumppania ja pyöräyttää muksua tai kahta, etenkin kun ei hirveästi edes nappaa lähteä mihinkään miesjahtiin. Jos sellainen onnenpotku tulee vastaan niin tulkoot.

Yhteistyössä