Joko on purnattu mammuttien kakkososio?

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mikä on kakkososa???

Tänään vaihtui "tarjoukset", viime viikkoiset ei oo enää voimassa. Tosin, eihän niitä siellä enää eilenkään ollut. :|

Kyllä ne kuulu on tarjouksessa koko mammuttien ajan! Siellä on osa sellasia tarjouksia joihin oli päivät laitettua erikseen, varsinkin elintarvikkeen, mut esim. samat pesuaineet on tarjouksessa KOKO mammuttien ajan.=)
Pitää osata lukea ne tarjouslehdet kunnolla... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mikä on kakkososa???

Tänään vaihtui "tarjoukset", viime viikkoiset ei oo enää voimassa. Tosin, eihän niitä siellä enää eilenkään ollut. :|

Kyllä ne kuulu on tarjouksessa koko mammuttien ajan! Siellä on osa sellasia tarjouksia joihin oli päivät laitettua erikseen, varsinkin elintarvikkeen, mut esim. samat pesuaineet on tarjouksessa KOKO mammuttien ajan.=)

Ahaa. No vaipat ainaki vaihtoi hintaa tänään.
Hello kitty- reppuja ja paitoja ei ollu enää eilen, eikä duplopäckiä.
Luulis, että olis tavaraa, jos kerran on kaksviikkoiset.
Ja noista paidoista ja repusta kysyin myyjältä ja se sanoi, ettei tuu enää lisää.

Kiva, kiva k-kauppa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mikä on kakkososa???

Ahaa. No vaipat ainaki vaihtoi hintaa tänään.
Hello kitty- reppuja ja paitoja ei ollu enää eilen, eikä duplopäckiä.
Luulis, että olis tavaraa, jos kerran on kaksviikkoiset.
Ja noista paidoista ja repusta kysyin myyjältä ja se sanoi, ettei tuu enää lisää.

Kiva, kiva k-kauppa.

Vaipat vaihto hintaa koska k-kauppa myy ne alle hankinrtahinna! Sen takia ei ns. varaa pitää tarjouksessa koko viikkoa.
Jos meet esim. hulluille päiville sunnuntaina ja kysyt tuotetta joka ollut tarjouksessa torstaina ni löytyykö varmasti? Tuskin! ;)
Pitää ymmärtää että tilatkin onj rajalliset ja suositut tuotteet menee ekana, ja tietty paljon riippuu mistä kaupasta on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
No voi pee, jäätiinkö nyt sitten ilman niitä raitasaappaita :headwall:

ne lassien kumpparit? mä ostin sellaset tytärelle viime viikolla ja 2,5v niin innoissaan että pitää niitä sisällä nyt kun ulkona ei oo vielä kumpparikelit :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
No voi pee, jäätiinkö nyt sitten ilman niitä raitasaappaita :headwall:

ne lassien kumpparit? mä ostin sellaset tytärelle viime viikolla ja 2,5v niin innoissaan että pitää niitä sisällä nyt kun ulkona ei oo vielä kumpparikelit :)

joo ne just, onhan niitä toki normihinnalla muualla. mutta käynpä tänään kurkistamassa kun aiemmin en ole ehtinyt.

Mikä on kakkososa???

Heippa!

Missä cittarissa asioit? Itse olen cittarissa töissä ja kyllä on tarjoukset riittäneet todella hyvin. Ei ole kyllä ei oota jouduttu tarjoamaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mikä on kakkososa???

Heippa!

Missä cittarissa asioit? Itse olen cittarissa töissä ja kyllä on tarjoukset riittäneet todella hyvin. Ei ole kyllä ei oota jouduttu tarjoamaan :)

Porissa kävin eilen.
Vähän pisti ihmetyttään, et jos kuuluu olla voimassa vielä tän viikon, ni miten ne oli loppu jo eilen.

Yhteistyössä