Joko päivähoitomaksujen korotusta on kovasti täällä ruodittu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kreecher
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kreecher

Aktiivinen jäsen
01.01.2007
3 838
0
36
En ole päässyt koneelle muutamaan päivään.
Joko olette laskeskelleet, kumpaan suuntaan maksu muuttuu? Meillä nousee, mikä tietysti harmittaa kamalasti, mutta lähtökohdiltaan tuo muutos on minusta aika ok, jos se tosiaan alentaa päivähoitomaksuja lähes puolella lapsiperheistä.

Mun mielestä hyvä uudistus on se että perheen kokoon vaikuttaa kaikki perheen lapset, eikä vain päivähoitoikäiset ja maks neljä henkilöä.
Meillä esim on ollut parhaimmillaan 4 päivähoitoikäistä ja peheen kokona huomioitu 4. Mut nyt tää ei enää meitä koske kun nuo kaksosetkin menee elokuussa kouluun

KArkas ennen aikojaan. MEillä maksetaan kahdesta lapsesta yht. n.130e/kk
opiskelen itse, mies tienaa n.2100kk, lisäksi meillä on kaksi koululaista.

Mitenköhän meidän maksujen käy...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä hyvä uudistus on se että perheen kokoon vaikuttaa kaikki perheen lapset, eikä vain päivähoitoikäiset ja maks neljä henkilöä.
Meillä esim on ollut parhaimmillaan 4 päivähoitoikäistä ja peheen kokona huomioitu 4. Mut nyt tää ei enää meitä koske kun nuo kaksosetkin menee elokuussa kouluun

mitä teillä oli maksut?meillä kans olis 4 menossa päiväkotiin..

Hei naksu, paljonko noi päivähoitomaksut on nyt teillä, jos ne nousee teillä 433e? Mitä tuo päivähoito oikeasti maksaa, jos sitä nostetaan noin paljon? t. tiemätön yhden lapsen äiti, jota alkoi hirvittämään etukäteen

Yhteistyössä