Joko saa sanoa että prkl?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
|O

Ensin oltiin kaksi viikkoa kipeänä, sekä minä että molemmat lapset. Kamala yskä, nuha, hiton kipeä kurkku, lapsilla kova kuume ja mulla alilämpöä.

Sitten tervehdyttiin.

Meni 5-6 päivää ja poika tuli taas kipeäksi: keuhkokuume.

Nyt poika alkaa olla kunnossa, mutta tyttö yskii hitosti, on nuhaa, valittaa että olo on kamala, ja otsa tuntui olevan tulikuuma kun kävin lastenhuoneessa kokeilemassa |O

Niin että prkl sanon minä. Kyllä mä noi lapset jaksan hoitaa, siitä ei oo kyse, mutta koulussakin olis joskus kiva päästä käymään |O

Meillä samaa, ihan kuin sikainfluennssaa vaikkei olla Meksikossa käyty eikä tutut. MUlla alkaa neljäs viikko ja huomenna loppuu antibioottikuuri. Poika kyll' parani viikossa mutta kuume korkea ja oksenneltiinkin.

Höh, toista vaikka muutamaan otteeseenkin niin jos helpottaisi.... :whistle: :saint: Ei vaan, tuo on tympeetä. Yksi kun paranee niin toinen sairastuu ja kun toinen paranee niin ensimmäinen aloittaa jo uusintakierrosta.... :snotty:

Pikaisia paranemisia.... :flower: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja zg:
miks ei pitsamies voi olla pois ja hoitaa lasta et äiti pääsee kouluun

Koska pitsamies on se, joka tienaa, ja joka elättää perheen äidin opiskellessa.
Ja koska pitsamies tekee tällä hetkellä ns. keikkahommia, eli jos on pois töistä, ei palkkaakaan tipu. Tilanne muuttunee normaaliksi parin viikon kuluessa, kun uusi ravintola saadaan avattua.

Uusimmat

Yhteistyössä