Joko tää ollut täällä (Maddystä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maamikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis käsittämätöntä, että osuu yhteen suppuun noin monta ihmistä, jotka ovat päästään vialla. Oletetaan siis, että tuo uutinen on tosi ja läheisten sähköpostit ja puhelut on kielineet tuosta kuolemasta ja siitä, että ruumis on ollut hotellihuoneessa pitkän aikaa. Jollain tavalla ei ole ihan käsittämätöntä jos on pariskunta joka voi tehdä noin, toinen osapuoli voi esimerkiksi manipuloida toisen mieltä tai sitten on vain sattunut kaksi sekopäätä yhteen, jotka peittelevät sitten epämiellyttävää totuutta ulkopuolisilta, mutta mikä todennäköisyys on sille, että tällaisen pariskunnan seuraan tulee vielä yksi tai useampi ihminen peittelemään tällaisen julkisuusmyräkän saanutta tapausta ja monta kuukautta käyttäytyvät melko normaalisti tietäen mitä kauheaa on tapahtunut. Sitä vain ihmettelen, että miten voi osua monta sekopäätä samaan sakkiin.

Sanoit juuri sen mitä itse yritin, et miten helkkarissa on noin monta jotka tietäisi asiasta mut kaikki vaikenee...

Tuli sekin mieleen et entäs jos isä ois pedofiili ja käyttäny hyväkseen Maddya ja sit äiti mustasukkaisuuksissaan tappanu tytön? Ja isä ei voi kertoa tai paljastuisi että hän on pedofiili, insesti-isi.???

Mut siis tuli mieleen, en tietenkään syytä tms., enhän heitä tunne tai tiedä sen enempää mitä lehdistä luettu. Mut kun sitä miettii vaan et mikä saisi vanhemmat noin käyttäytymään...

Minusta tuntui oudolta, että jaksoivat hymyillä positiivisesti ja matkustella ympäri maailmaa.
Kuvittelisin äkkiseltään, että itse olisin sekaisin, mielisairaalassa, koska en pystyisi nukkua ollenkaan, kun kuvittelisin, mitä juuri sillä hetkellä lapselleni tehdään jossain, kuinka hänet joku ostaa seksiorjaksi tai kotitalousorjaksi. Esim. ranskassa on orjia rikkaissakin talouksissa tekemässä kotityöt ja hoitamassa lapsia.

Kulkisin etsimässä, en nukkuisi ja söisi, ja tulisin hulluksi.
Mutta sitten taas, mietin, että ehkä olisi pakko jaksaa muiden lasten vuoksi, joten en osannut epäillä perhettä.

Ihan off-topiciksi menee, mutta meinaatko tosissaan, että noita kotitalousorjia olis ihan Ranskassa? Jotenkin epäilen.. etelä-Amerikassahan se valitettavasti on arkipäivää sekin.

Alkuperäinen kirjoittaja minävaan:
Minusta tuntui oudolta, että jaksoivat hymyillä positiivisesti ja matkustella ympäri maailmaa.
Kuvittelisin äkkiseltään, että itse olisin sekaisin, mielisairaalassa, koska en pystyisi nukkua ollenkaan, kun kuvittelisin, mitä juuri sillä hetkellä lapselleni tehdään jossain, kuinka hänet joku ostaa seksiorjaksi tai kotitalousorjaksi. Esim. ranskassa on orjia rikkaissakin talouksissa tekemässä kotityöt ja hoitamassa lapsia.

Mutta sitten taas, mietin, että ehkä olisi pakko jaksaa muiden lasten vuoksi, joten en osannut epäillä perhettä.

Ihan off-topiciksi menee, mutta meinaatko tosissaan, että noita kotitalousorjia olis ihan Ranskassa? Jotenkin epäilen.. etelä-Amerikassahan se valitettavasti on arkipäivää sekin.

Muistan lukeneeni lehdistä jostain diplomaattiperheestä, joissa oli apulainen käytönnössä orjana, ei päästetty pois, ei palkkaa. Kyllä se aika yleistä on Euroopassakin.

Näin minäkin....
Mikä lie totuus, toivottovasti se selviää, tuntuu et koko maailmalla oikeus tietää kun niin eletty mukana....

Alkuperäinen kirjoittaja minävaan:

Olihan se yksi kirjakin Sudanilaisesta tytosta joka myytiin orjaksi Lontooseen...

mulla niin itkettää että ihan mahaan sattuu kun tätä katsoo (ja kuuntelee)

http://www.bringmadeleinehome.com/

miten tämä maailma voi ollakkin niin julma paikka...

Alkuperäinen kirjoittaja katsokaa:
mulla niin itkettää että ihan mahaan sattuu kun tätä katsoo (ja kuuntelee)

http://www.bringmadeleinehome.com/

miten tämä maailma voi ollakkin niin julma paikka...

mä en ymmärrä tuosta päiväkirjasta hölkäsen pöläystä, harmi =(

On tämä kyllä outo juttu,mutta kaikista hirveintä kyllä tuo pienen Madeleinetytön tuska!!En sitten millään haluaisi uskoa vanhemmista sellaista mutta pakko kait se jo on.Aluksi mua eniten ihmetytti se että kun aniharva jättää turistikohteessa lapsiaan yksin nukkumaan niin miten sitten juuri silloin sattuu paikalle joku kidnappaaja :whistle:
Ja myös se oudoksuttaa että jos todellakin tulee ilmi että ovat syyllisiä niin miten he ovat onnistuneet huijaamaan niin suuren määrän ihmisiä jotka tukeneet heitä,julkkiksista lähtien,miten ovat saaneet heidät vakuuttuneiksi.Ja Paaviakin ovat käyneet tapaamassa...

Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:
On tämä kyllä outo juttu,mutta kaikista hirveintä kyllä tuo pienen Madeleinetytön tuska!!En sitten millään haluaisi uskoa vanhemmista sellaista mutta pakko kait se jo on.Aluksi mua eniten ihmetytti se että kun aniharva jättää turistikohteessa lapsiaan yksin nukkumaan niin miten sitten juuri silloin sattuu paikalle joku kidnappaaja :whistle:
Ja myös se oudoksuttaa että jos todellakin tulee ilmi että ovat syyllisiä niin miten he ovat onnistuneet huijaamaan niin suuren määrän ihmisiä jotka tukeneet heitä,julkkiksista lähtien,miten ovat saaneet heidät vakuuttuneiksi.Ja Paaviakin ovat käyneet tapaamassa...

ellei sitten ole jo seurannut perhettä aiemmin tai huomannut, että vanhemmat käy siellä hotelilla vähän väliä jne... mutta outo juttu on...

Joku vahinko on tapahtunu vanhemmlle siellä hotellissa ja ne on ottanu yhteyttä sukulaiseen joka hävittää ruumiin. Sit vaan peitetarina ja rahaa alkaa tulla ovista ja ikkunoista. En usko, että on ihan suunniteltu juttu koska ei kaikki tapaukset saa näin paljon julkisuutta. Mutta kun rahaa tulee koko ajan, ei noi osaa lopettaakaan. Itse ihmettelin sitä kun maddysta annettiin niitä tuntomerkkejä, että miks se erittäin tärkeä tuntomerkki, silmän "virhe" jätettiin aluks kertomatta ja vanhemmat kertoi sen vasta pitkän ajan jälkeen. Jotenkin odottivat "että kidnappaaja ois ehtiny jo lapsen kans kauas pois" ja poliisi alkaa jahtaamaan pedofiileja. Sairas tapaus joka tapauksessa, sääli pientä enkellityttöä :´(

Mun on vaikea uskoa vanhempien syyllisyyteen sikäli että jos olisivat tappaneet tyttärensä ja asian ympärillä pyörisi tällainen mediasirkus niin tuskin olisivat niin varomattomia että puhuisivat asiasta puhelimessa tai sähköpostilla. He kyllä taatusti arvaavat poliisin seuraavan jo pelkästään rutiininomaisesti myös heidän tekemisiään.
Alusta asti oli kyllä selvää ettei tyttö enää elävänä löydy. Niitä tapauksia että siepattu lapsi löytyy pitkänkin ajan kuluttua, on valitettavasti aika vähän.

Yhteistyössä