H Hulvatonta Vieras 14.03.2011 #1 TV Viisi mokasi – Johanna Tukiaisen hääohjelmasta tuli hulvatonta komediaa – katso - Viihdelehti Stara Mua ainakin nauratti
TV Viisi mokasi – Johanna Tukiaisen hääohjelmasta tuli hulvatonta komediaa – katso - Viihdelehti Stara Mua ainakin nauratti
Nyynä Aktiivinen jäsen 30.10.2006 32 441 10 38 14.03.2011 #7 mie katoin tuon sillonkun se tuli telkkarista ja aluksi ihmettelin että mitvit? mutta sitten tajusin että jonku toisen ohjelman tekstit on siinä vahingossa, kieltämättä kyllä nauratti ihan kunnolla
mie katoin tuon sillonkun se tuli telkkarista ja aluksi ihmettelin että mitvit? mutta sitten tajusin että jonku toisen ohjelman tekstit on siinä vahingossa, kieltämättä kyllä nauratti ihan kunnolla
dirlis Jäsen 06.08.2010 291 0 16 Satakunta 14.03.2011 #10 Alkuperäinen kirjoittaja aste: Näkyykö netistä jostain tuo uusintaversio? Click to expand... kovasti oon ettiny, mut en löydä E: tosin tää on aika hyvä Johanna Tukiaisen h
Alkuperäinen kirjoittaja aste: Näkyykö netistä jostain tuo uusintaversio? Click to expand... kovasti oon ettiny, mut en löydä E: tosin tää on aika hyvä Johanna Tukiaisen h
H Hulvatonta Vieras 14.03.2011 #13 Mäkin haluisin tietää että oisko tota tekstitettyä versiota jossain nähtävillä
V "vieras" Vieras 14.03.2011 #15 Voi helevata, että sai nauraa ton linkin kans. Ne häät oli just tommoset.