Ukko ryypännyt 2 viikkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juopon vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juopon vaimo

Vieras
Joka päivä vähintään iso kossu ja kaljaa jonkin verran. Meinaa nyt tänään lopettaa. Pitäisikö tuo viedä katkolle, ettei tule kramppeja tahi deliriumia?

Ehdotin loiventamista muutaman päivän ajan, mutta aikoo lopettaa aivan seinään. Ja raitistua... heh-heh.

Ongelmahan noilla on se, että toisin kun taviksilla, heillä krapula olkaa painaa päälle jo siinnä vaiheessa kun promillet laskee noin kahteen. Eli jos katkolle ei pääse, lienee ainoa keina vaan loiventaa pari päivää ja sitten katkolle? Tai ainakin a kliniltä pillereitä pahimpiin oireisiin. Ja b vitamiini piikki persiiseen.

Ukko juonut 2-viikkoa!!!Sitä se juhliminen teettää??Paapominen ei auta.Vie katkolle ennenkun kramppaa, pikku-ukkoja näkee, tulee juoppohulluuskohtaus. Kokemusta on.

Sanoisin että on kohta teholla, haima ja maksa poksahtavat..eikö kellekään tule mieleen terveydelliset näkökohdat? Delikan kanssa et tule pärjäämään kotona, se on silloin soitto poliisille ja ambulanssi saman tien.

Pistä itse soittamaan ambulanssi tai konttaamaan katkolle,itse se tilanteensa on aiheuttanutkin.
En todellakaan soittaisi tollaselle apua vaikka sielmieni alle kuolisi.

Mä voisin kesän olla ilman alkoo toissakesänä olin kymmenenviikkoa ilman laihduin mukavasti ja sit alkoi oikeesti pelkkä ajatuskin kaljasta etomaan ja oli tosi hyvä fiilis. Mut ku emmä erakko oo ja frendit vaan juo ni sit sitä itekkin ku näkeepähän sit ihmisiä ja on sitä sosiaalista kanssakäymistä. Mut niin se on et musta tulee kännissä tosi itsekäs ja mietin vaan mistä saa seuraavan kaljan et känni ei katkea ja kaikki muun unohtuu pikku kekkuleissa kaikki se tärkee mikä on elämää kaikki etääntyy ja sä oot hirvee ku eihän kännissä mikään huoli paina ja sä menetät vaan yhteyden rakkaisiisi. Etkå edes joka päivä laita niille viestii kun muka unohdat et mul on kyl hirveesti parannettavaa omissa tavoissa. Kalja saa vaan tosi itsekkääksi oman ittensä

Näitä viinaketjuja on hyvä lukea silloin tällöin ja palauttaa
Ikäviä muistoja mieleen. Humalainen ihminen suoltaa suustaan hirveyksiä, joita ei selvinpäin ehkä muista sanoneensa.

Yhteistyössä