Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:miten sen pöydän saa siirrettyy?ei siel saa mitää lappua!mul o vast 2...enkä saa mistää mitää...apuaaaa
Kaikki tavarat pitää ottaa siitä pois.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:miten sen pöydän saa siirrettyy?ei siel saa mitää lappua!mul o vast 2...enkä saa mistää mitää...apuaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:oon ottanu,mut ei se pöytä siirry mihinkää päi vaik mist kohtaa klikkaa!takin kauluksest en saa mitää,tee pannus ei mitää,paistinpannus ei mitää!hermot kärventyy!
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:oon ottanu,mut ei se pöytä siirry mihinkää päi vaik mist kohtaa klikkaa!takin kauluksest en saa mitää,tee pannus ei mitää,paistinpannus ei mitää!hermot kärventyy!
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:oon saanu jo nahkatakin taskusta!sain pöydän siirrettyy...mis hitos niit lappui o?nyt mul o 3 ja en löydä!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:se järjestys löyty tuolta kassakaapista tikkataulun alta. siellä on lappu mistä ne nrot löytää ja missä järjestyksessä ne pitää muuttaa. Eli pitäis muistaa mistä mikäkin lappu on löytynyt. Miten tuo tuli muuten sammuu???
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:se järjestys löyty tuolta kassakaapista tikkataulun alta. siellä on lappu mistä ne nrot löytää ja missä järjestyksessä ne pitää muuttaa. Eli pitäis muistaa mistä mikäkin lappu on löytynyt. Miten tuo tuli muuten sammuu???
ja miten sen kassakaapin saa auki??
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:siinä ikkunalla olevassa viestissä on nimi. muuta se numeroiksi (ite lunttasin kännykästä )
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:se järjestys löyty tuolta kassakaapista tikkataulun alta. siellä on lappu mistä ne nrot löytää ja missä järjestyksessä ne pitää muuttaa. Eli pitäis muistaa mistä mikäkin lappu on löytynyt. Miten tuo tuli muuten sammuu???