Joko te käytätte sukkia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiorja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä. Villasukkia.
Nukun lähes aina sukat (tai villasukat) jalassa, ja untuvapeittoa käytän kesähelteilläkin..
Ulkona en ole oikeastaan koskaan paljain varpain. Nytkin on varpaat jäässä vaikka on sukat.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Kyllä. Villasukkia.
Nukun lähes aina sukat (tai villasukat) jalassa, ja untuvapeittoa käytän kesähelteilläkin..
Ulkona en ole oikeastaan koskaan paljain varpain. Nytkin on varpaat jäässä vaikka on sukat.

Tota oon monesti ihmetelly et miks jotkut pystyy nukkumaan villasukat jalassa??

Mua rupee ahdistamaan jos jalat on kuumat, mulla jalat on peiton ulkopuolella ja ilman sukkia.

Kaipa se liityy jotenkin verenkiertoon?!

Minä nukunkin kesät-talvet pelkästään alushoususillani.
Monesti talvella naurattaa, kun ukko varustautuu yöksi pitkillä kalsareilla, paidalla, villasukilla... ja meillä ei todellakaan ole kylmä!.
Niin erilaisia me immeiset ollaan!

En käytä sukkii paljo talvellakaan. Posti haetaan, laitetaan auto lämmitykseen, viedään roskat, lakastaan rappusut paljain jaloin myös talvella! En yleensä laita sukkia kyläänkä mennessä. Talvella oltiin kyläreissulla (pakkasta -25) tuttava pariskunnalla , isäntäpariskunnalla oli villasukat ja tossut jalassa. He ihmettelivät miten minä tarkenen avojaloin ja yrittivät tarjota tossuja

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Minä nukunkin kesät-talvet pelkästään alushoususillani.
Monesti talvella naurattaa, kun ukko varustautuu yöksi pitkillä kalsareilla, paidalla, villasukilla... ja meillä ei todellakaan ole kylmä!.
Niin erilaisia me immeiset ollaan!

Noin minäkin ja parvekkeen ovi auki niin on raikasta. Aina yöllä auki, kesällä enemmän, talvella vähemmän. Hyvä kun ei henki höyryä aamulla.
Monet ihmettelee kuinka voimme, pojalla sama tapa huoneessaan
Silti villasukat, tossut jaloissa sisällä kun varpaita kylmää.

Yhteistyössä