joko teen eläinsuojeluilmoituksen

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
naapurin perhe otti itselleen hevosen. hevosen talli on noin kahden kilsan päässä naapureista. hlevonen hoidetaan milloin sattuu. yleensä tullaan aamulla ekakertaa hevosta hoitamaan joskus 11 maissa. näiden hevosen ottajien mummo tätä asiaa päivittelee, kun asuu siinä tallin pihapiiriss'

Voithan yrittää,mutta niin kauan kun hevonen näyttää hoidetulta mitään ei ole tehtävissä. Olen joskus aikoinaa ite ilm.tehny ja olot oli silloi hevosil hirveet mut,mut...kuiteski ruokitun näkösiä. Tosin tänä päivänä hevoset otettu pois!!!!

Monelta ne hoitaa sen illalla viimeksi?
Jos vaikka illalla yhdentoista mais tai jälkeen, niin eihän sen yö ole sen pitempi, kuin jos hoitaisivat aamulla kuudelta ja illalla kuudelta.

Mutta entäs arkisin, onko silloin kukaan käymässä hevosen luona ennen koulun loppua tai töistä tuloa?
Tuskin siitä haittaakaan on, vaikka ilmoituksen tekisitkin.

Itse huomasin joskus, ettei ainakaan meidän kunnan eläinlääkäri tajua hevosista mitään. Kävi katsomassa ja totesi että kaikki on hyvin, hevosella oli kaurojakin vadissa.
Muttei tajunnut, ettähevonen oli luurankona. Ja miksi niitä kauroja oli vadissa? Terve hevonen syö ruokansa, JOS SILLÄ ON MYÖS VETTÄ!!!! Tämä eläinlääkäri ei tajunnut, että hevonen ei saanut vettä, eikä siksi syönyt ja laihtui.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monelta ne hoitaa sen illalla viimeksi?
Jos vaikka illalla yhdentoista mais tai jälkeen, niin eihän sen yö ole sen pitempi, kuin jos hoitaisivat aamulla kuudelta ja illalla kuudelta.

Mutta entäs arkisin, onko silloin kukaan käymässä hevosen luona ennen koulun loppua tai töistä tuloa?
Tuskin siitä haittaakaan on, vaikka ilmoituksen tekisitkin.

Itse huomasin joskus, ettei ainakaan meidän kunnan eläinlääkäri tajua hevosista mitään. Kävi katsomassa ja totesi että kaikki on hyvin, hevosella oli kaurojakin vadissa.
Muttei tajunnut, ettähevonen oli luurankona. Ja miksi niitä kauroja oli vadissa? Terve hevonen syö ruokansa, JOS SILLÄ ON MYÖS VETTÄ!!!! Tämä eläinlääkäri ei tajunnut, että hevonen ei saanut vettä, eikä siksi syönyt ja laihtui.
hevonen hoidetaan siinä ilta kahdeksan maissa illalla

Yhteistyössä