Joko tiesitte ilouutisen? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi, kyllä varmaan on ihanaa kulkea korkkareilla!!! Musta näyttäs huvittavalta ison mahan kanssa :laugh:
Kunhan raskausvaivat iskee niin totuus valkeee tuollekin muijalle nopeesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen lensi pihalle:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Voi lapsi parka... :whistle:

Tunnetko Martinan?

No en, tuntuu vaan viihtyvän noissa juorulehdissä melko hyvin.
Ei ole lapselle kiva jos äiti asuu juorulehtien kansissa.

No jospa Martina perheenlisäyksen jälkeen ei enää viihdykään niin paljon juorulehtien kansissa, kuka kenenkään menneisyyden perusteella tietää, kuka on sopiva äidiksi tai ei. Itse tiedän muutamiakin asioita Martinasta.

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen lensi pihalle:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Voi lapsi parka... :whistle:

Tunnetko Martinan?

No en, tuntuu vaan viihtyvän noissa juorulehdissä melko hyvin.
Ei ole lapselle kiva jos äiti asuu juorulehtien kansissa.

No jospa Martina perheenlisäyksen jälkeen ei enää viihdykään niin paljon juorulehtien kansissa, kuka kenenkään menneisyyden perusteella tietää, kuka on sopiva äidiksi tai ei. Itse tiedän muutamiakin asioita Martinasta.

Toivotaan että raskaus kasvattaa tuon naisen aikuiseksi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hipshei:
Voi, kyllä varmaan on ihanaa kulkea korkkareilla!!! Musta näyttäs huvittavalta ison mahan kanssa :laugh:
Kunhan raskausvaivat iskee niin totuus valkeee tuollekin muijalle nopeesti :D

Öh, minä kävelin korkkareilla ihan vielä muutama viikko ennen laskettua aikaa.. Ja onnistui, en sitten tiedä kuinka hassun näköinen olin..

Kyllä minäkin painelin korkkareilla 10 päivää ennen laskettua aikaa... Ei kaikilla turpoa jalat tai olo ole tukala! Tosin eräs vanhempi nainen kommentoi kuullessaan lasketun aikani, että ei se ajallaan synny! Oikeassa oli, viikko meni yli. :D

Eiköhän Hymyssä tai vastaavassa julkaista ekat vauvakuvat... Sen verran realistinen olen.

Yhteistyössä