Joko tuleva ekaluokkalaisesi on saanut tarvittavat koulutarvikkeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä piti tänään kiertää kauppoja penaalia etsiessä. Poika oli saanut päähänsä tietynlaisen penaalin ja sehän onneksi löytyi cittarista. =) oranssi kissa penaali =)
Reppu onkin jo entuudestaan. Eskariin ostettiin, saanee vielä kelvata. Jotain pientä voidaan vielä hankkia.. Saakohan kynät yms koulusta vai pitääkö hommata itse?

Kummallakin lapselle on ensi viikolla synttärit, odotellaan ensiksi mitä tulee lahjaksi ja siten ostetaan puuttuvat jutut, joka vuosi on kaverit tuoneet vinot pinot kyniä, penaaleja jne, koska nyt niitä on kaupat pullollaan. Todennäköisesti samoin käy tänäkin vuonna. mummo on ostanut uudet reput kummallekin.

Just puhuttiin, että pitää ens viikolla käydä koululaisten kans ostoksilla. Saahan sieltä koulusta jotain, mutta aion hankkia jotain ite valittuakin. Muistan ite, kuin kiva ois ollu lähteä kynäostoksille Tiimariin.

Reput on jo, muuta puuttuu...

On saanut uuden penaalin, kirjoitusalustan ja kyniä ja kumin.
( ja uuden työpöydän ja -tuolin)
Koulusta saa kyllä ainakin lyijärin ja kumin. Mutta hyvähän niitä on olla useampi ja kotonakin varalta.
Esikoiseni oli aikoinaan ( tai on vieläkin) mestari hävittämään kyniä ja kumeja. Tosin aikamonta löysin pulpetin pohjalta,kun vanhempainillassa sai kurkistaa lapsensa pulpettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Koulustahan ne saa.

Mä oon sitä mieltä että koulusta saatavat kynät sun muut pysyy koulussa ja kotona on omat. Siksi siis kyniä sun muita hankitaan.
Kulmalukko kansio on hyvä kun kuljetellaan kokeita ja reissuvihkoa kotoa kouluun ja takaisin - pysyy siistinä.
Reppu on kans sellainen mitä ei koulusta saa.

Ja kysymykseen ei ole vielä hankittu, reissataan lomareissut ensin ja katsotaan jos vaikka sieltä löytyisi tuliaisiksi

Yhteistyössä