R
raskaana
Vieras
Tällä viikolla näkyy tulevan äitiysavustus joka tarkoitus käyttää turvakaukalon ostoon vauvalle. Nyt menossa 27. rv. Jokohan sitä uskaltais käydä kaukalon ostamassa vai odotellako vielä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Odotat mitä? Sitä että vauva kuolee?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Odotat mitä? Sitä että vauva kuolee?
No vaikka sit sitä.
Ei vaan osaa pitää enää mitään itsestäänselvyytenä, kun on kokenut keskenmenoja jne.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Odotat mitä? Sitä että vauva kuolee?
Mä olen ostanut rattaat viikolla 5+ joten kyllä mä uskallan ostaa turvakaukalon viikolla 27.
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Odotat mitä? Sitä että vauva kuolee?
Mä olen ostanut rattaat viikolla 5+ joten kyllä mä uskallan ostaa turvakaukalon viikolla 27.
Kaikille se ei ole itsestään selvää. Minä en uskaltanut edes bodya ostaa ennen viikkoja 32... Puhumattakaan sängyistä tai rattaista.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Odotat mitä? Sitä että vauva kuolee?
Kaikille se ei ole itsestään selvää. Minä en uskaltanut edes bodya ostaa ennen viikkoja 32... Puhumattakaan sängyistä tai rattaista.
No mutta minkä mä sille voin jos sä et uskalla ostaa vauvalle tavaroita ennen viikkoa 32?
Tarkoitan siis että sä ilmeisesti ajattelet että sä ostat ne juuri sille kyseiselle lapselle jne. ja ehkä sulla on syysi pelätä ettei kaikki mene hyvin.
Mä puolestani ostan ne tavarat vauvalle. Toivon että nimenomaan sille vauvalle joka on sillä hetkellä masussa, mutta jos hälle jotakin sattuu, niin sitten ne tavarat on sille meidän seuraavalle vauvalle.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Odotat mitä? Sitä että vauva kuolee?
No mutta minkä mä sille voin jos sä et uskalla ostaa vauvalle tavaroita ennen viikkoa 32?
Tarkoitan siis että sä ilmeisesti ajattelet että sä ostat ne juuri sille kyseiselle lapselle jne. ja ehkä sulla on syysi pelätä ettei kaikki mene hyvin.
Mä puolestani ostan ne tavarat vauvalle. Toivon että nimenomaan sille vauvalle joka on sillä hetkellä masussa, mutta jos hälle jotakin sattuu, niin sitten ne tavarat on sille meidän seuraavalle vauvalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Odotat mitä? Sitä että vauva kuolee?
Voi äly. Älä nyt pelihousuja siellä revi.
Minä vaan sanoin oman mielipiteeni ja omasta kokemuksesta kerroin. Niinkuin sinäkin, siitä tartte hernettä sieraimeen vetää.
Minä en olisi kestänyt sitä tavaramäärää mikäli jokin olisi mennyt vikaan. Kokemus opettaa. Ja kyllä, sitä olin "romuna" itsekin loppuvaiheessa, mutta rauhassa miehen kanssa sitten ostoksilla käytiin. Saattaahan niitä tarpeita ostaa ihan jopa vasta vauvan syntymän jälkeenkin, ei niitä kaikkia tarpeita osaa edes ajatella vielä odotusvaiheessa. Ainakaan jos esikoista odottaa.