Joko välikausivaatteet on hankittu? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimevuotiset Reimatecit menee vielä (opetus on, että älä osta liian isoja vaikka halvemmaksi se näin tuleekin). Lisäksi toi halpisticketkään ei ole liian pieni, joten 3 asua on ja uusia ei oikein saa ostaa.

Jos kivaa tulee Hulluilla päivillä vastaan niin ostan isompaa kokoa ton ticketin tilalle. Mutta kyllä tän kevään värit ovat pettymys niin Reimalla kuin Ticketillä. Legoa, Lenneä en ole nähnyt vielä.

Kengistä löytyi Eccot alesta (ns siistit kengät). Kun kevät etenee, ostan vielä goretexit, kumpparit&mahdollisesti kurahousut+takin päiväkotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiitti:
Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Mie, en ole pitänyt kotikutsuja, vaan ihan suoraan tilasin. Eli tuolta Jesper Juniorin sivuilta löytyy myös kuvat. Eli siinä etusivun vasemmalla puolella on sellanen otsake kuin MALLISTO, niin sen alta klikkaat sen Jonathanin. Sieltä löytyy kuvat ja hinnat.

Mistä Jonathania saa tilattua suoraan, ilman kutsuja? Tuleeko toimituskuluja?

Kiinnostas mua kanssa!!!

Apua! Mun ei pitäis lukea näitä vaateketjuja. Mä olen ihan käsi lapsen ulkovaatetuksessa. En ole vielä ajatustakaan suonut millekään keväthaninnoille. Ja täällä on ihmisillä jo täydelliset garderobit ;)

Mulle on oikeasti vaikea hahmottaa, mitä ja minkä kokoista ulkovaatetta lapsi tarvitsee. Ahdistus.

Esikoisella on H&M:n tummanruskea kaksiosainen kaksiosainen asu ja Jonathanin vaaleanvihreät asusteet, kuopuksella Lassietecin tummansini-beige kaksiosainen asu ja Jonathanin keltaiset asusteet. =)
Kengätkin on jo hankittuna joten kevään sopii tulla koska vaan.

Viime vuotiset mahtuu viel tytölle. Pojalle löysin Lennen takin (oli kuin uusi) ja sit on kahdet viime keväänä alesta syksyksi ostetut housut(käyttämättömät kun oli isot syksyllä).
Ei tarvi onneksi ostaa kuin lenkkarit. Mies kun löysi alesta vedenpitävät nilkkurit molemmille.

Kaikki pakolliset on hommattu viime vuoden alesta: tytöllä Legon henkselihousut ja Remun puku vyötäröhousuilla. Lisäksi siistimpi ei-kosteussuojattu takki. Pojalla Legon haalari ja Jonathan-takki ja Remu-vyötäröhousut. Joku kevyempi takki on, mutta voi olla pieni, eli ehkä täytyy hommata. Molemmille on lisäksi kotipihaan rönttökelin haalarit erikseen.

Vauvalle löysin kirppikseltä Lassietecin haalarin ja siistimpänä on Rasavilin vauvahaalari. Takin ajattelin vielä hommata, ehkä.

Niin, ja onhan kaikille kolmelle vielä Rasavilin kevytvanuhaalarit välivälikaudelle. Hattuja ja hanskoja on pari korillista ja kenkiä 3 paria/mukelo.

Pärjätäänköhän me noilla?

Yhteistyössä