Jokohan mä tänään pääsen synnyttämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vinkkinä, mee muuten nukkuun jos vaan pystyt. Paljon miellyttävämpi synnyttää virkeänä. Nimimerkillä kaksi lasta synnyttänyt, molemmista supistukset alkaneet ilta yhdeksältä ja kipeinä, ei paljon levätä ei...

tää on niin totta... mulla supisteli koko yön niin ettei tarvinnut nukkua... joskus aamupäivästä kun sain epiduraalin niin kätilö sano et nyt voit ottaa torkut ja niin tein... jotkut nauraa kun sanon ottaneeni päiväunet kesken synnytyksen mut kuulun siihen onnekkaaseen kastiin joka ei tunne mitään epiduraalin aikana niin oikein hyvin pystyin torkahtamaan...

Mulla oli läppäri mukana sairaalassa ja siellä vielä facebookkiin kirjottelin et tääl ollaan kohta tapahtuu, oli niin tylsää ootella yksinään ku supisteli niin harvoin ja kestipitkään että lähti kunnolla käyntiin, en saanu liikkua ku vauva ei ollu kiinnittyny ja vedet oli menny.

Mulle vielä samaisena päivänä sedän hautajaisissa serkku sano että ei se tuu vielä moneen viikkoon, ekat menee aina yli.... paskat hautajaisista synnyttämään ja viikon etuajassa tuli. Ei ollu mitään ennakko tuntemuksia ja sairaalaankin lähdettiin sillä asenteella että kotiin ne meidät lähettää, puhelimessa eivät uskoneet että vedet meni vaan täti vakuutti että oon vaan kussu housuun...

Ekat menee aina yli ----> syntyi rv 38
Ensimmäinen synnytys kestää kauan ----> 3 tuntia? :D
Kannattaa odotella kotona ensimmäisessä synnytyksessä, kiirettä ei ole ----> nii-npä! :D

Yhteistyössä