Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Seksikäs vatsa![]()
Oikeesti!!
![]()
..Kiios, KUKAAN e ole aiemmin sanonut mulle noin
:hug:
:hug: Mä alotan kans jonku kiinteytysoperaation jahka toi äijä on muuttanut pois. Puhaltaa uudet tuulet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja makealle perso:Millä konstilla oot saanut kilot lähtemään?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Seksikäs vatsa![]()
Oikeesti!!
![]()
..Kiios, KUKAAN e ole aiemmin sanonut mulle noin
:hug:
:hug: Mä alotan kans jonku kiinteytysoperaation jahka toi äijä on muuttanut pois. Puhaltaa uudet tuulet![]()
Sillon onkin hyvä alottaa :wave: Täytyy sullekin sanoa että katsoin sun jotain galleria kuvia niin et säki kyllä olet aika![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja makealle perso:Millä konstilla oot saanut kilot lähtemään?
Karpannut olen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja makealle perso:Millä konstilla oot saanut kilot lähtemään?
Karpannut olen
Tarkoittaa mitäh???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja makealle perso:Millä konstilla oot saanut kilot lähtemään?
Karpannut olen
Tarkoittaa mitäh???
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Ärsyttävää kun noin kaponen ihminen esittelee olematonta vatsaansa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja makealle perso:Millä konstilla oot saanut kilot lähtemään?
Karpannut olen
Tarkoittaa mitäh???
Pähkinänkuoressa: en syö perunaa, riisiä, pastaa, sokeria, viljoja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja makealle perso:Millä konstilla oot saanut kilot lähtemään?
Karpannut olen
Tarkoittaa mitäh???
Pähkinänkuoressa: en syö perunaa, riisiä, pastaa, sokeria, viljoja
Minulle ei jäisi mitään syötävää enää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Ärsyttävää kun noin kaponen ihminen esittelee olematonta vatsaansa :kieh:
No tuolla aiemmin kerroin mun painon ja pituuden niin voit siitä päätellä kuinka kaponen olen :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmis:Tyhmä kysyy (kun ei jassa googlata) että saako karppaaja siis syödä kaikkia muita vihanneksia kuin perunaa? Entä hedelmät? Entä mitään leipää?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmis:Lasketko sä sitten myös kaloreita vai saako siitä vapautuksen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmis:Hitsit. Oliskohan toi mun tapa laihtua. Saako maitotuotteita käyttää?