Jokohan tässä tänä yönä pääsis synnyttämään.:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Intoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Intoilija

Vieras
Päivällä tuli suht kipeitä supistuksia 7h 5-10min välein, no ne sitten loppui pariksi tunniksi. Nyt kipeitä supistuksia tullut reilun tunnin 7-10min välein. Viime yönäkin valvoin supistusten kanssa. Tämä on ärsyttävää kun käynnistyminen on näin hidasta, kun menisi edes vedet niin tietäisi että nyt jotain tapahtuu. Muita odottajia linjoilla?:)

No eipä tarvinut mihinkään lähteä. :/ 3h tuli supistuksia ja sitten ne taas loppui. Voiko tämä jatkua kauan tälläisena? Esikoinen käynnistettiin niin en oikein tiedä mitään. :D

Aah, kuulostaapa tutulta... mulla ei vaan ihan noin pitkää rupeamaa ole vielä tullut supistuksia..

Kävely on hankalaa, viime ultrassa vauvan pää oli jo niin alhaalla että oli hankala ultrata.. 2cm oli viikko sit paikat auki ja ihan pehmeät ja mä olisin ihan valmis lähtemään jo... mutta eiiih.

Mulla kanssa kahdesta edellisestä lähtenyt vesien menolla, joten sitä toivon, tietäisi varmasti että se on nyt sitä ihteään, lääkärit varoitteli että voi tulla kiire, joten heti sairaalaan kun alkaa tapahtua.

No mulla on ensi viikolla käynnistys, että kauaa ei tartte odotella, mutta olo on joka ilta nukkumaan mennessä niin toiveikas :D

Tsemppiä sinne, hyvältähän tuo kuitenkin kuulostaa, että lähtö olisi piakkoin edessä!

Olin yöllä ihan varma että alkaa tosissaan tapahtua, supistukset sattu jo sen verran. MUTTA EI! Enhän mä edes tiedä koska pitää lähteä sairaalaan kun vielä 7h jälkeekin supistukset voi näköjään loppua. :D

Olisikohan minulla ollut noita supistuksia jokunen 3 pv. Siis oli aiemminkin mutta ei säännöllisiä ym. Oli kans aina että tuli muutaman tunnin ja niitä seurailin ja sitten loppui kun seinään. Mutta siitä oli sitten synnytyksessä hyötyä kun oli kohdunkaula kokonaan jo pois kun mentiin :) Ja alko sitten kolmantena yönä vesien menolla, että se oli varma merkki. ;) Siitä 10h niin oli nyytti sylissä. :) Hih, onnea koitokseen! Toivotaan että menee kaikki hyvin ja helposti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsimätön odottaja;25044163:
Älä toivo että vedet menee heti, se koventaa supistuksia niin pirusti että tekis mieli halkoo ittensä.

Mulla meni vedet ensin eikä ne niin kauheita ollut. Ilman kivunlievityksiä mentiin loppuun asti. Ja mulla todella matala kipukynnys.

Mulla oli ainakin ihan kamalia ne supistukset. Ja yleensä korkea kipu kynnys.. Kai ne sitten on kaikilla erilaisia.. Eihän kukaan nyt halua kamalia supistuskipuja.. Toki asiaa pahensi se etten ollut nukkunut koko yönä ja kätilöt olivat kamalia.. Mutta nyt onneksi tiedän että kun seuraavan aika tulee, yritän nukkua myös päivällä. Jos mahdollista. :)

Mä olen ja koittanut nukkua niin paljon kun mahdollista. Mä en oikein tosta kivustakaan tiedä mitään kun esikoisen synnytys oli niin helppo ja epiduraali auttoi niin hyvin etten tuntenut mitään. :) Tässä synnytyksessä tuskin pääsen yhtä helpolla, alkaa sitten tietysti niin rytinällä ettei edes sairaalaan ehditä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsimätön odottaja;25044396:
Mulla oli ainakin ihan kamalia ne supistukset. Ja yleensä korkea kipu kynnys.. Kai ne sitten on kaikilla erilaisia.. Eihän kukaan nyt halua kamalia supistuskipuja.. Toki asiaa pahensi se etten ollut nukkunut koko yönä ja kätilöt olivat kamalia.. Mutta nyt onneksi tiedän että kun seuraavan aika tulee, yritän nukkua myös päivällä. Jos mahdollista. :)

Joo kyllähän siihen tuntuis tuo oma vireystilakin vaikuttavan ja se kuinka itse suhtautuu niihin supistuksiin. Itse ajattelin, että jokainen supistus on lähempänä pikkuisen näkemistä.

Yhteistyössä