Jokos ne maanantaina alkaa alennusmyynnit? Pitää vissiin suunnata vaatekaupoille,

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
kun herra ihan just 5 vee antoi noottia siitä, kun äidillä on aina mustat vaatteet. "Sun pitää, äiti, tarkemmin katsoa, mitä päällesi puet. Mustat vaatteet on tylsiä!"

Nyt saankin varmaan hyvällä omallatunnolla käyttää kaikki joululahjarahat uusiin vaatteisiin :D?

Ihan samat jutut olisit voinut sinne kirjoittaa.

Ai niin, et tietenkään voi. Sunhan pitää saada oma ketju.

Mä en huomannut sitä ketjua. Anteeksi vaan. Toki olisin kirjoittanut tämän sinne, jos olisin mokoman huomannut. Mutta tämä ei kai ole palstahistorian eka kerta, kun samasta aiheesta on aloitettu kaksi (tai useampia) ketjua yhtä aikaa, joten piis änd lööv vaan sinnekin. Pus!

:D Täällä sitten toinen tylsä vaatteiden omistaja,kun minullakin aikapaljon mustia vaatteita,joukossa kyllä vähän punaista ja sinistäkin,housut ja takki on aina mustia,on mulla myös yksi punainen ulkoilutakki ja fleece,jotka on punaisia. Viime vuonna jäi multa joulun jälkeiset alet väliin,pääsisköhän sinne nytten...hmm... jos vaikka jotain itselle löytyisi... =)

Mä sain pari lahjakorttia, joista toinen ainakin sellaiseen kauppaan, josta ei lasten vaatteita saa ;) Täytynee siis itse ainakin jotain itselleen laittaa. Mutta pikku-ukko tarvitsee uudet toppavaatteet ja esikoinenkin toppahousut. Siispä niitä ensisijaisesti...

Yhteistyössä