Jokos ootte bonganneet Tuksun uusimmat kuvat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parasta on, että Tuksu mainosti Facebookissaan (kuka tahansa Facebookissa oleva voi lukea hänen tilapäivityksiään) kyseessä olevan glamourisen hyvänmaun juontokeikan :)

Surullista. En voi olla ajattelematta kuinka kauan joku voi ja pystyy jatkaa tuollaista elämää. Ei varmasti ole onnellinen, vaan hyvin sairas ihminen. Pelkäänpä että hänen elämänsä ei kauan jatku :(

Onhan se joskus ollut oikeasti nättikin hyvinvoivan näköinen...

johannatytto3_2002JID_503_vi.jpg

Mikä siis meni vikaan ja miksi??? :( Mitä IHMETTÄ tapahtui, että nyt joudume katsomaan tuollasia kuvia, mitä ap linkitti?

[QUOTE="vieras";23189721]Onhan se joskus ollut oikeasti nättikin hyvinvoivan näköinen...

johannatytto3_2002JID_503_vi.jpg

Mikä siis meni vikaan ja miksi??? :( Mitä IHMETTÄ tapahtui, että nyt joudume katsomaan tuollasia kuvia, mitä ap linkitti?[/QUOTE]

Soitetaan Tuksulle mikä meni vikaan, olisko joku psykoosi tullu tai jotain.

Myöntäkää pois palstamammat, haluaisitte olla kuin tuksu, mutta ette uskalla

Vain sinulta voi odottaa näin tyhmää kommenttia. :D Mietipä oikeasti, haluaako nainen olla esim. mielummin yllä olevan kuvan näköinen vai nykyisen "Jolenen", joka on homsuisen ja muodottomaksi turvonnen näköinen ja vielä päästään sairas? Siis jos pitää tosiaan nimenomaan tuon naisen olemuksesta valita. Itse en mieluusti olis kumpaakaan vaan olen mielummin ihan tavis terveine päineni. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Täh? mies;23189753:
Moni heistä makaa baarin lattialla perse pystyssä eli kyllä ne uskaltaa, eivät viitsi vain myöntää tätä tosiasiaa. Valokuvia löytyy, jos tarvitaan voi joku palstamamma tunnistaa itsensä.

Moni??? :O Kas kummaa, kun itse en ikinä ole sellaista nähnyt! :D Mutta laita toki kuva ja todista väitteesi. ;)

[QUOTE="vieras";23189782]Moni??? :O Kas kummaa, kun itse en ikinä ole sellaista nähnyt! :D Mutta laita toki kuva ja todista väitteesi. ;)[/QUOTE]

Se jääkööt minun ja puhelimen väliseksi asiaksi, en mä itseasiassa edes tiedä miten tänne saa valokuvia laitettuu. Voin toki laittaa yhden pillun kuvan minkä sain tänä viikonloppuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Täh? mies;23189783:
Syylliset selittää, Majuri oli oikeassa. Ette vain kehtaa vetää hommaa niin övereiksi kuin Tuksu, mutta mieli tekisi.

En kehtaa en! Mielummin vedän itseni jojoon ihan itsekseni ja kertaheitolla, kun teen sen kaiken kansan nauraessa hitaasti kituuttamalla...

[QUOTE="vieras";23189803]En kehtaa en! Mielummin vedän itseni jojoon ihan itsekseni ja kertaheitolla, kun teen sen kaiken kansan nauraessa hitaasti kituuttamalla...[/QUOTE]

Kaikissa naissa asuu Tuksu, se että et vielä ole vetänyt hommaa Tuksuövereiksi ei tarkoita sitä, että ei tekisi mieli vetää.

Alkuperäinen kirjoittaja Täh? mies;23189793:
Se jääkööt minun ja puhelimen väliseksi asiaksi, en mä itseasiassa edes tiedä miten tänne saa valokuvia laitettuu. Voin toki laittaa yhden pillun kuvan minkä sain tänä viikonloppuna.

Miehet ja niiden putkiaivot! :D Jep! Yksi p**n kuva ja se onkin muuttunut yht' äkkiä pystyssä olevaksi p**'ksi ja vieläpä monikossa... :laugh: Kannattas olla nyt aika hissun kissun, kun et kerran sitä monikkoteoriaa saa todistettua... ;)

[QUOTE="vieras";23189815]Miehet ja niiden putkiaivot! :D Jep! Yksi p**n kuva ja se onkin muuttunut yht' äkkiä pystyssä olevaksi p**'ksi ja vieläpä monikossa... :laugh: Kannattas olla nyt aika hissun kissun, kun et kerran sitä monikkoteoriaa saa todistettua... ;)[/QUOTE]

Vaapula vissun.

Yhteistyössä