Joku ahmed ahmed soittelee koko ajan - mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ------
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

------

Vieras
Siis mulle on pitkään soitellut joku outo numero, tiedustelusta nimeksi tulee joku ahmed ahmed. puhelimesta vaan kuuluu haloo haloo haloo haloo..ei soittele usein että sinänsä häiriöksi olisi, mutta kun on soitellut pitkään ja aina silloin tällöin pari puhelua. mitä ihmettä teen? voiko tuosta tehdä ilmoituksen johonkin? Osoite tiedot vaihdoin salaisiksi tiedusteluun juuri tämän takia.. enkä tod tiedä kuka toi tyyppi on

No ei se välttämättä ole mikään roisto tai juoni. Js se olis joku huijauspuhelin niin meinaatko että tiedot löytys numerotiedustelusta?

Kerran itse ulkomailla yritin saada kaveria kiinni puhelimella ja meni aina vastaajaan jonka puheesta en saanut kunnolla selvää. Jätin sinne useita viestejä sen aikaisella tankeroenglannillani, kunnes hoksasin pyytää tuntemattomalta natiivilta apua. Ja se olikin jonkun yrityksen vastaaja, ja meni sinne koska olin naputellut väärän aluekoodin... Näitä sattuu tavallisillekin ihmisille.

mullekin soittelee joku suomalainen Pekka vähän väliä ja kyselee siskoaan..ei auta vaikka olen sanonut joka kerta,että sillä on väärä numero :headwall: ja kyseessä ei edes äänestä päätellen ole mikään kauhean vanha mies,että ihmettelen miksei sitä siskon numeroa voi tallentaa oikein sinne puhelimen muistiin :kieh:

Eiköhän toi oo väärä numero vaan...

Aika sinällään harmitonta, yhdelle tutulle oli joskus käynyt niin, että jotenkin oli saanut semmoisen puhelinnumeron joka ilmeisesti aiemmin oli ollut jonkun prostituoidun työpuhelin, tai sitten semmoisena väärin ilmoitettu jossain palvelussa. Heti liittymän avaamisesta lähtien sai vähän väliä läähätyspuheluita miehiltä, jotka yritti sopia aikaa seksitapaamiseen...

[QUOTE="vieras";24829612]Eiköhän toi oo väärä numero vaan...

Aika sinällään harmitonta, yhdelle tutulle oli joskus käynyt niin, että jotenkin oli saanut semmoisen puhelinnumeron joka ilmeisesti aiemmin oli ollut jonkun prostituoidun työpuhelin, tai sitten semmoisena väärin ilmoitettu jossain palvelussa. Heti liittymän avaamisesta lähtien sai vähän väliä läähätyspuheluita miehiltä, jotka yritti sopia aikaa seksitapaamiseen...[/QUOTE]

Mulla oli puhelinnumero, jossa keskellä... 45... ja eräällä seksityöläisellä oli keskellä ...54... Muutoin sama numero. Mähän sitten aika monta puhelua, kun tämä nainen oli laittanut Hesariin päiväkahvi-ilmoituksen.

Yhteistyössä