Kun minun ei koskaan tarvii käydä yöllä pissillä.
Nyt oon kolmena yönä heränny ja tarvinnu käydä pissillä.
Muutaman viikko sitten heräsin aamuyöstä kun pissitti ja iski se pissitulehus, mutta nyt ei oo pissitulehusta. Toinen miks oon joskus joutunu yöllä heräämään pissille on ollu raskausaikoina.
Mutta kun ei pitäs olla raskaanakaan. Vaikka välillä iskee semmonen tunne. Sama tunne iski silloin ennenkuin tein pienimmästä positiivisen testin.
Mutta just viime viikolla oli "menkat", eli tuhrua tuli.
Ja minul on se hormoonikierukka eli en niinku periaattees voi olla pieniin päin.
Eikä oo pahaa oloakaan kuten jokaisella aikasemmalla kerralla.
Mutkun vaan semmonen jännä olo ja tunne. Ja kun tarvii yöunet keskeyttää saamarin pissihädän takia |O :kieh:
Viimeyönäkin jäi ihanat unet kesken :kieh:
jaa.. omia typeriä ajatuksia vaan
ei tarttee välittää minun ääneen ajatteluista 
Nyt oon kolmena yönä heränny ja tarvinnu käydä pissillä.
Muutaman viikko sitten heräsin aamuyöstä kun pissitti ja iski se pissitulehus, mutta nyt ei oo pissitulehusta. Toinen miks oon joskus joutunu yöllä heräämään pissille on ollu raskausaikoina.
Mutta kun ei pitäs olla raskaanakaan. Vaikka välillä iskee semmonen tunne. Sama tunne iski silloin ennenkuin tein pienimmästä positiivisen testin.
Mutta just viime viikolla oli "menkat", eli tuhrua tuli.
Ja minul on se hormoonikierukka eli en niinku periaattees voi olla pieniin päin.
Eikä oo pahaa oloakaan kuten jokaisella aikasemmalla kerralla.
Mutkun vaan semmonen jännä olo ja tunne. Ja kun tarvii yöunet keskeyttää saamarin pissihädän takia |O :kieh:
Viimeyönäkin jäi ihanat unet kesken :kieh:
jaa.. omia typeriä ajatuksia vaan