Joku ryökäle grillaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Aivan ihana tuoksu alkoi tulvia ikkunasta sisään. Kurkistin takapihalle ajatellen, että jos huomenna siivoaisi pihan, niin sitten voisi grillata. JA MITÄ MÄ NÄINKÄÄN???? Kuopus kavereineen grillaamassa meidän pihalla :o Eiks se muuten ole niin, että jos lapset grillaa, niin äidille pitää antaa kans? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Tuli jostain mieleen yht äkkiä :D :laugh: sori :ashamed:
Mutta onpahan sen jälkeen voinut kekkuloida pitkin kämppää vaikka reikäisissä villahousuissa ja t-paita nurinpäin, mikään ei enää taida hetkauttaa kuopuksen kavereita :D

Viimeinkin tuli totuus ilmi sen keittionoidan pukeutumisesta . kalsarit? eikos ne ole miesten alus housut tai jotain? mikas heidan nimi nyt on cross dresser vai mika se oli .

Alkuperäinen kirjoittaja zxz:
Viimeinkin tuli totuus ilmi sen keittionoidan pukeutumisesta . kalsarit? eikos ne ole miesten alus housut tai jotain? mikas heidan nimi nyt on cross dresser vai mika se oli .
Kotioloissa en viitsi pukeutumiseen paneutua :D Ja kuopuksen rikkinäiset pitkät kalsarit on oiva kotiasu. Kylmemmillä ilmoilla mulla on villahousut. Ja joo, en kaipaa yllätysvieraita :kieh:

Omg. :snotty:

*kurkkaa pöksyjään, sekä nimimerkkiään*

Eikö tuossa lukenutkaan että kalsarit olivat PÄÄSSÄ eikä päällä :o

Vaikka kätevän maalausmyssyn tuosta saa solmittua, niinkuin kertakäyttösuojan hiuksiin. Ainakin jos on lyhyet pikkarit vaan.

Tuo on ihan jokapäiväistä meilläkin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
Eikö tuossa lukenutkaan että kalsarit olivat PÄÄSSÄ eikä päällä :o

Vaikka kätevän maalausmyssyn tuosta saa solmittua, niinkuin kertakäyttösuojan hiuksiin. Ainakin jos on lyhyet pikkarit vaan.

Tuo on ihan jokapäiväistä meilläkin :laugh:
Juu, siis kalsarit oli silloin maalatessa päässä. Muutenhan mulla olisi ollut hiuset täynnä maalipisaroita. Mutta noin muutoin pidän kotiasuna usein kuopuksen käytöstään hylkäämiä kalsareita. Tai sitten istun koko päivän Nalle Puh -pyjamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kotioloissa en viitsi pukeutumiseen paneutua :D Ja kuopuksen rikkinäiset pitkät kalsarit on oiva kotiasu. Kylmemmillä ilmoilla mulla on villahousut. Ja joo, en kaipaa yllätysvieraita :kieh:

toivottavasti ne on siu omat villahousut. Mahtaisko niita yllatysvieraita tai vieraita yleensakaan tulla, kun taa villahousu juttu tulee yleiseen tietoon

Yhteistyössä