Joku tauti???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerä minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerä minä vain

Vieras
Olin ajattelematon ja harrastin lähes tuntemattoman henkilön kanssa ilman kondomia sekä suuseksiä että yhdyntää 3 viikkoa sitten ja toisen kerran eri henkilön kanssa viikko sitten. Molemmat vakuuttivat ettei heillä mitään tauteja ole. Nyt kuitenkin on iskenyt katumus näistä ajattelemattomuksista (en tarvi siis saarnaa aiheesta), ja mietin että voiko mulla olla joku tauti? Oon käynyt testissä itse varmuuden vuoksi juuri ennen tuota kolmen viikon takaista kertaa. Kehtaako mennä uudestaan vai ajatteleeko ne terveys keskuksessa jotain siitä jos käy kauheen usein? Entä voiko kutina "sillä alueella" johtua jostain taudista vai onko todennäköisempää että se johtuu siitä että olen sheivannut jonkun aikaa sitten ja sänki kutittaa? Kutittaa nimittäin just samalla tavalla. Mitä testejä kannattais tarkistaa?

Alkuperäinen kirjoittaja typerä minä vain;29451066:
Olin ajattelematon ja harrastin lähes tuntemattoman henkilön kanssa ilman kondomia sekä suuseksiä että yhdyntää 3 viikkoa sitten ja toisen kerran eri henkilön kanssa viikko sitten. Molemmat vakuuttivat ettei heillä mitään tauteja ole. Nyt kuitenkin on iskenyt katumus näistä ajattelemattomuksista (en tarvi siis saarnaa aiheesta), ja mietin että voiko mulla olla joku tauti? Oon käynyt testissä itse varmuuden vuoksi juuri ennen tuota kolmen viikon takaista kertaa. Kehtaako mennä uudestaan vai ajatteleeko ne terveys keskuksessa jotain siitä jos käy kauheen usein? Entä voiko kutina "sillä alueella" johtua jostain taudista vai onko todennäköisempää että se johtuu siitä että olen sheivannut jonkun aikaa sitten ja sänki kutittaa? Kutittaa nimittäin just samalla tavalla. Mitä testejä kannattais tarkistaa?

Olitpas fiksu.

Kannattaa varmaan käydä testeissä uudelleen, mitäpä väliä sillä on mitä ne tk:ssa ajattelee :) Klamydia on usein oireeton miehilläkin ja siksi leviää niin helposti.. Toivottavasti ei kuitenkaan oo mitään tauteja, ens kerralla sitten fiksummin, eikö? :)

Käy uudelleen testeissä, ni ei jää mieltä vaivaamaan. :) Kutina voi johtuna monesta muustakin syystä, mutta totta kai aina kannattaa tarkastaa, jos on pieniki mahollisuus, et on tauti eikä oo mitään hävettävää, et on vilkas seksielämä vaikka on sinkku kuhan vaan pitää huolta itsestään ja muista :)

Ja jos testin tekijä yhtään paheksuu, ni sanot vaan ilosesti vitsaillen, et eihän sinkkuus tarkota sitä, että pitäis elää selibaatissa ja jos naama nyrpistyy lisää, ni tokaset, että teidän naamasta taas loistaa, että viime kerrasta taitaa olla hieman aikaa... :D

Noh kutina se helpotti kun sheivasin sängen pois. Soittelin myös terveys keskukseen että testataan yleisimmät ,... no ehkä nyt otan opiksi tästä ja ensi kerralla olen viisaampi. Olin jo paniikissa ensin valkovuodostakin kun se tuntuu runsaammalta mutta ehkä se siksi vaikuttaa siltä kun olen pitkästä aikaa sheivannut kaikki pois