Musta ihan perus mansikkatäyte lisämausteilla on hyvä
Jos ei ole itse pakastettuja sokeroituja mansikoita pakastimessa, niin kaupasta pakastealtaasta sokerittomia?. Sekoitan mansikkahilloa tuomaan lisämakeutta mansikoihin riippuen onko omia vai kaupan. Hitaasti sulatetut mansikat leikkaan pieniksi palasiksi ja sekoitan niistä sellaisen mansikkakerroksen

. Siihen kaupan omenahilloa (suomalainen parasta) pieni kerros maun mukaan. Omatekoinen käy toki myös. Omenahillo ei ole yleensä kovin makeaa ja maun voi tietysti testata.
Kermavaahtoa tietysti väliin myös. Itse kostutan kakun hyvin joko omenamehulla tai vaniljamaito seoksella. Omenamehu tietysti raikkaampaa.
Tämä ihan perusohje on musta paras ja on ainakin varmasti hyvää

Omenahillo tuo raikkaan lisämaun, eikä ole siten pelkkä perus mansikanmakuinen.
Suosittelen myös kaupan valmista mansikkakermaa. Maistuu sulatetulta mansikkajäätelöltä ja on älyttömän hyvää. Valmiiksi makeutettu eikä ole liian makeaa. Siihen tietysti joku marjatäyte lisäksi.
Toinen juttu on omenahillo ja mustikat. Kokeilin kääretortussa omenahilloa ja kermavaahtoa väliin ja kokonaisia mustikoita jonkun verran päälle. Jännä yhdistelmä, mutta hyvää. Tietysti omenoita ja mustikoita ei kannata sekoittaa.
Olen myös halunnut kokeilla kuningatarhillo täytettä. Tietysti mieluummin omista marjoista tai pakastetuista. Valmis hillokin voi toimia. Laitan usein pannukakun päälle pakastemustikoita, pakastemansikoita ja kaupan vadelmahilloa sekaisin. Tosi raikasta. Siihen tietysti myös perus kermavaahtoa. Voisin kuvitella, että tulisi hyvä täytekakun täyte.