jokuaika sitten kyselin neuvoja noihin laaja alasiin syyliin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syylätön(kö?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syylätön(kö?)

Vieras
ja ette arvaa mitä on käyny!
tuo toisen jalan rykelmä alkoi mustua kun laitoin siihen aamusylkeä (en tiedä johtuuko oikeesti siitä syljestä vaiko siitä että toivoin sen todella häviävän)
nyt kun rapusitin tikulla niin suurin osa vaan "tippui" pois ja alla ehjä iho :o
toiseen jalkaan olin laittanut (2-3viikkoa sitten) pari kerrosta verruxinia ja nyt siinä päällä kalvomainen paksu pinta joka ei ainakaan näin kylmiltään lähde mihinkään mutta olen toiveikas,iho on semmoinen läpikuultavan harmaa siinä alla :) täytyy huomenna liottaa ja rapsutella.

hitsi,ehkä mun kroppa nyt viimeinkin monen vuoden jälkeen alkaa "hylkimään" noita ja toivottavasti pääse eroon lopullisesti!
Täytyykin kyttäillä ikkunasta että millon tuo pihanurmikko leikataan jospa sinne menisi saapastelemaan,kuulema sekin voi auttaa jos menee vastaleikatulle nurmikolle kävelemään

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Apteekista saa myös sellaista jääsuihketta, jolla syylät jäähdytetään. Toimi meillä tosi hyvin.

minkä nimistä ja paljon maksaa

Reilu 20? nimi on Wartner. Käsi ja jalkasyylille omat pakkaukset. Mulla ei tehonnut. Oon kuullu, et luontaistuotekaupoista saa osterivinokasta, jonka pitäis tehota kans. Sitä aattelin kokeilla seuraavaks.

ite kokeilin kaikkia noita jäädytys juttuja mutta ei tehoa,ja mulla siis molemmissa jaloissa melkein koko päkiät syylien peitossa.Eli puhutaan suurista alueista.
Nyt ne sitten pikkuljaa rupee häviämään :o
Noita osteri-mikälie-kapseleita en oo vielä ostanu,mutta eikai niistä nyt mitään haitaakaan oo

ite kokeilin kaikkia noita jäädytys juttuja mutta ei tehoa,ja mulla siis molemmissa jaloissa melkein koko päkiät syylien peitossa.Eli puhutaan suurista alueista.
Nyt ne sitten pikkuljaa rupee häviämään :o
Noita osteri-mikälie-kapseleita en oo vielä ostanu,mutta eikai niistä nyt mitään haitaakaan oo

Täältä kanssa ääni Vocalle! Tuntuu tepsivän, kun lääketieteen konstit eivät tepsineet.

Syylät ovat jo pienentyneet, mutta eivät vielä kokonaan poistuneet. Vasta muutama viikko hoitoa takana, jatketaan ahkerasti kerran tulostakin tulee!

Kerrankin halvalla saa hyvää!

Yhteistyössä