H
hitto
Vieras
se on vaan kijoitettu erikseen( kaalimaan kakara ) voi vide..mä olen aina kirjoittanut samalla nikillä eikä huvittais ruveta sitä muuttamaan. Mun nikki on kaalimaankakara
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Aika ikäv juttuOletko kauankin kirjoitellut tuolla nikillä?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan kakara:no eihän se ole sama ku on kirjoitettu eritavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:Olen itsekin miettinyt että pitäiskö joskus hommata oma nikki. Onko kaikki varatut nikit jossain "virallisesti" listattuna että ei sitten valitse jotain melkein samanlaista?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Aika ikäv juttuOletko kauankin kirjoitellut tuolla nikillä?
jotain pari vuotta täällä olen pyörinyt.. nyt viimeaikoina ahkerammin kirjoitellut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onhan täällä joitain monia nikkejä tyyliin äiti,äippä,äiti kahdelle samantyylisiä kanssa.
Ja Tytsi-89 ja tytsi89 tms