S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 17:59 pikkubertta harmaana kirjoitti:Mie kävin apteekista ostamassa suolahappotippoja vauvalle nenään :ashamed: Hetkisen apteekkari katto mua ja tokaisi että rouva taitaa tarkoittaa keittosuolaliuosta![]()
Ja kun mie olin autokoulussa ja oli eka ajotunti niin että lähdettiin ihan liikenteeseen, tuli sitten T-risteys eikä ajo-opettaja sanonu että oikeelle vai vasemmalle niin tämä blondi sitten täräytti suoraan lumipenkkaan..... Siitä lähtien ope aina sanoi erittäin hyvissä ajoin että vasempaan - siis sinne puolelle missä sulla on kello tai oikeelle eli tänne missä mä istun![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 16:09 haamu kirjoitti:Kaveri oli pitkästä aikaa testaamassa itseään auton ratissa talviseen aikaan. Liukkaassa mäessä auto ei liikkunutkaan enää eteenpäin vaan alkoi joka yrityksellä valua taaksepäin. Mäen juurella oli uusi volvo jonka kylkeen ajamista kaveri panikoi kympillä. Iski sitten jarrut ja käsijarrun ja lähti pimpottamaan ovikelloja lähitaloista löytääkseen sen volvon omistajan. Löytyihän se ja siirsi volvonsa muualle ja ajoi vielä kaverin autonkin pois mäestä!!!! Kotiin tullessaan kaveri ajoi postilaatikon nurin!!!!![]()
![]()