Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen jotenkin ihan kuutamolla, jos olen joutunut tekemään pitkän yö puteken ja silloin mokia sattuu... Kerran yövuoroon lähtiessä meikkasin itseni vimpan päälle, kuten yleensä ja puin ja kiiruhdin työvuoroon. En vaihatnut työvaatteita jostain syystä. Oltin rapsan iltavuorolta vastaan ja ihmettelin iltavuoron kysymystä, että väsyttääkö.? No eihän minua väsytä, vastahan mie heräsin. Pieni hymy huulila iltavuoro poistui paikalta ja tajusin pari tuntia myöhemmin, että pusero oli väärin päin päällä. olin ihan nolo, mutta vielä nolompi olin aamulla kun aamuvuoro huomautti että sinullahan on housut väärin päin... Oli ollut siis koko yön.
Kerran yövuoron jälkeen taas olin nukahtanut. Sinä päivänä oli treffit kaverin kanssa klo14... Kun kaveri soittaa, enkö tulekkaan. Olin siis nukkunut pommiin. Äkkiä vaatteet päälle ja menoksi. Olimme menossa viemään koiria lenkille. Muuten hyvä, mutta unohdin oman koiran kotiin. No lenkitettiin vaan kaverin koiria ja jotenkin vaatteet tuntui hassulta päällä. Pikkarit kiristi ja tuntui inhottavalta. Kotiin päästyäni löysin syyn. Olin kiireessä pukenu rintsikat pikkareiden tilalle.
Mäkin mokailen aina yövuorossa kun oon ollu.. Yks koulukaveri kertoi et oli ollut kesätöissä niin väsynyt ja sekaisin että oli kerran herännyt päiväunilta ja kello oli ollut 19.15. Kaveri oli soittanut osastolle paniikissa, että nukuin pommiin, tuun heti! Hoitaja puhelimessa oli vaan sanonut että joo, mut eikö sun pitänyt tulla vasta aamuvuoroon, nyt on kello 7 ILLALLA.. Mulle on sattunut tuo sama, mutta en vielä kerennyt soittaa työpaikalle onneksi, ennenkuin tajusin että on väärä vuorokaudenaika..