*joo, ei mitään näkemistä täällä enää* :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
siis tämä http://www.br-lelut.fi/

kun siellä on se kohta että sisäänkirjautuminen niin mitä mie laitan siihen salasana - kohtaan??? siis oon liittyny jäseneksi (tai siis ipanan olen liittänyt jäseneksi) jo aikoja sitten mutta ei ole hajuakaan mistään salasanasta? :o joku sano että siihen pitäis laittaa se kortin numero mutta mikä niistä? numero kun on muodossa xx.xx.xx-xxxx niin ne viimiset numerotko vai mitä???

apuva |O

no perhana ku ei mitään vastauksia tullu niin oli pakko jotain yrittää :D kun tiiän että moni täällä kuitenki tietää mutta haku ei toimi tänään ollenkaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Haha mikä otsikko :laugh:
Salasana piti kehittää silloin rekisteröitymisen yhteydessä.

piti vai? :/ no hitto... mie olen siis kaupassa käyny rekisteröimässä ipanan jäseneksi ja ei sillon ollu mitään puhetta salasanasta :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

piti vai? :/ no hitto... mie olen siis kaupassa käyny rekisteröimässä ipanan jäseneksi ja ei sillon ollu mitään puhetta salasanasta :/

Damn!
Tuliko silloin joku vahvistus sähköpostiin?

Mä kävin kanssa liikkeessä rekisteröimässä lapset jäseniksi ja silloin kyllä myyjä pyysi laittamaan salasanan :|
Tosin, se homma kusi muutenkin, ja piti myöhemmin rekkautua netissä uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Damn!
Tuliko silloin joku vahvistus sähköpostiin?

Mä kävin kanssa liikkeessä rekisteröimässä lapset jäseniksi ja silloin kyllä myyjä pyysi laittamaan salasanan :|
Tosin, se homma kusi muutenkin, ja piti myöhemmin rekkautua netissä uudestaan.

ahaaa.... meinaan kun tuo on nyt eka kerta kun yritän käyttää tuota nettisivua siinä mielessä että kirjautuisin sinne sisälle... yritin soittaa asiakaspalveluunki mutta en päässy läpi.

katoin sähköpostinki läpi eikä sielläkään ollu mitään vahvistusta rekisteröitymisestä jotenka yritän uuelleen sinne asiakaspalveluun soitella. eikä oo muuten missään vaiheessa tullu sitä ilmotusta synttärilahjastakaan sähköpostiin :whistle:

jesh, se olikin siis yhen myymälän numero mihin soittelin eikä mikään asiakaspalvelu :laugh: :laugh: eivät osanneet auttaa vaan pyysivät laittamaan sähköpostia :/

Yhteistyössä