Elikkäs taustaa sen verran et mul on huhtikuun alussa viimeks ollu menkat.. ja tässä välillä enemmän ja vähemmän sellast ällöä ruskeaa limavuotoa.. ja ihme kipuja. En oo raskaana, ei tulehduksia, hormoniarvot sun muut on normaalit.. Oon kokeillu eri pillereit täs välillä jos ne laukasis menkat jne.. mut EI.. viime kerralla (ja sitä edellisellä kerrallakin) luvattii et seuraavalla kerralla saat lähetteen PHKS:n naistentaudeille. Viime kerralla sovittii et syön 3kk pillereit, jos ei muutosta ni lääkärii. No söin, ei muutosta.
Tänään ku sitte marssin vittuuntuneena lääkärille ni lääkäri sano et 6kk ois pitäny syödä pillereitä
|O minä siihe että ei tollasest ollu puhetta, sanottii et 3kk ja sit lähete jos ei ala.. no lääkäri alko inttämää et se on sen 6kk ja sit lähete, aloin itkemää meni hermot.. Sanoin etten syö yhtäkää pilleriä enää.. No tää lääkäri rupes sönköttää et pitää konsultoida toista lääkäriä, sanoin takas et sinä et konsultoi enää yhtää lääkäriä kirjota se hemmetin lähete.. Hää sit vaa sano et ottaa PAPA-kokeen ja ku tulokset on tullu ni laittaa lähetteen PHKS:ään menemään.
Mua on ronkittu, mua on piikitetty ja oon syöny ties mitä pilleriä eikä auta.. Alkaa menemään hermo tuohon toimintaa, oli pinna vaa sen verran kireellä et oli pakko ärähtää lääkärille jo asiasta. Hiukan jo hävettää, mut mielestäni mä oon ansainnu sen lähettee ku sitä on luvattu jo pariinki kertaa mulle eikä sitä oo annettu |O :headwall: :headwall: :'(
Aamen ja kiitos et sain purkaa. mhph..
Tänään ku sitte marssin vittuuntuneena lääkärille ni lääkäri sano et 6kk ois pitäny syödä pillereitä
Mua on ronkittu, mua on piikitetty ja oon syöny ties mitä pilleriä eikä auta.. Alkaa menemään hermo tuohon toimintaa, oli pinna vaa sen verran kireellä et oli pakko ärähtää lääkärille jo asiasta. Hiukan jo hävettää, mut mielestäni mä oon ansainnu sen lähettee ku sitä on luvattu jo pariinki kertaa mulle eikä sitä oo annettu |O :headwall: :headwall: :'(
Aamen ja kiitos et sain purkaa. mhph..