Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä perseestä:
Nytkin repii tuossa puseroa ja kitisee. Vaikka kuin huomiota antaa niin mikään ei riitä. Voi vittupillukikkeli mulla räjähtää pää!!!! Mihin vaan meet niin perässä tulee "äiti äiti äiti". Toinen samanlainen konttaa perässä ja kitisee sekin syliin. Mitään ei saa tehtyä ettei joku itke vieressä. Onnellinen olen kun käyn jumpassa kaksi kertaa viikossa ja kun lapset ovat illalla menneet nukkumaan (tosin kumpikin vielä herää monta kertaa yössä, joten nukkuakaan ei saa rauhassa).
En vaan jaksa enää.
tääl samaa
.2v ja 5v tappelee
.5v saa oman rauhan 2v.ltä leikkeihinsä legoilla yms.mutta kesken leikin pitäää käydä houkutteleen toinen takasini kun juuri on 2v tajunnut pysyä omissa hommissa ja sit tietenki menee rikki ja kuuluu äääääiiiitiiiii! olen kyllä sanonut ja antamut olla 2v leikissä mukana, kerta kävi toisen houkuttleen tahallaan.
kun tämä 2v lleikkii rauhassa eiköhään isompi mene määräämään ja itkeen viereen kun ei saa juuri sitä lelua tai pienempi leikki väärin yms.kamalaa kuulla eskariin menevältä lapselta tuommosta itkua ja pelin pitämistä!
useimmiten kyllä on kuri ja järjestys.puuhaan molempien kanssa ja erikseen.mutta johonki on kadonnut toisen omantilan kunnioittaminen.
oltaisko tääl tulossa kipeeksi?
niin tämä päivä menee tällä sävelellä.huomenna uusi päivä.kunpa vauva nukkuisi nyrt yöllä jaksaisin lähtä uloskin.