H
"harmi"
Vieras
Älä viitsi heittäytä marttyriksi. Kertoo kyllä paljon kypsyydestäsi, että menet välittömästi uhrin asemaan ja liioittelet tilannetta niin, että syyllistät muita.
Etkö todella ymmärrä, että murrosikäiselle, joka ei asu äitinsä kanssa, on tärkeää tietää kuka hänen äitinsä on? Perustelet tilanteen sillä, että SINULLE on helpompi ja selkeämpi asema Facebookissa. Mitä jos oikeasti ajattelisit lasta?
Ja isä on tällaisessa tilanteessa ihan samalla viivalla kuin äiti. Äitejä ja isiä on ihmisellä vain yksi. Mutta älä ihmeessä edes usostu ajattelemaan asiaa ja vedä joku lapsellinen ls-ilmoituskin tähän. Sääliksi käy; sinua.
viittaus tuohon lastensuojelu-ilmoitukseen oli kyllä olevinaan huumoria...
Mutta sitä en käsitä että kun lapsi on tiennyt 17 vuotta kuka on hänen äitinsä, kuinka hän yhtäkkiä ei sitä tietäisikään enää jos hänellä on kaksi äitiä Facebookissa?
En usko alkuunkaan että hän on sitä mitenkään vakavasti ajatellut, kuten Hankey tuossa aiemmin sanoi, että monilla on useita äitejä ja isiä, ihan vitsinä.
Ainoa joka tämän otti kuolemanvakavasti oli hänen äitinsä ja minä taas reagoin hänen suuttumukseensa.
Olisihan hän voinut laittaa mulle viestin, koska mulle voi kirjoittaa kuka tahansa, ja sanoa mitä mieltä on asiasta, eikä ruveta kiukuttelemaan lapselleen.