?
....
Vieras
Eikös facebookiin voi merkitä vain yhden äidin ja yhden isän??? edellinen taitaa hävitä jos uuden hyväksyy tilalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24100170:Luultavasti. Ja mun mielestä myöskin selkeämpää. Lapsella on vain yksi äiti ja yksi isä. Jos vanhemmat eroavat ja isä menee uusiin naimisiin, on yksinkertaisempaa kutsua isän uutta vaimoa vain etunimellä. Nimittäin jos isä eroaa jälleen, niin mikä tästä äitipuolesta tai "äidistä" sitten tulee, kun isän kolmannesta vaimosta tuleekin myös äitipuoli tai "äiti? Ex-äitipuoli? Ex-äiti? Vai onko lapsella sitten äiti ykkönen, äiti kakkonen ja äiti kolmonen?
Eikös facebookiin voi merkitä vain yhden äidin ja yhden isän??? edellinen taitaa hävitä jos uuden hyväksyy tilalle.
Alkuperäinen kirjoittaja höh!;24100556:Eikö kenenkään muun mielestä tuo pistä lasta ristiriitaiseen ja epäreiluun asemaan?
Lapsen pitää päättää kumpi hänen "äitinsä" on sosiaalisessa mediassa!? Todella ajattelematonta ja epäreilua aikuiselta ihmiseltä!
Alkuperäinen kirjoittaja Äippäi-82;24100851:Minun vanhin lapseni kutsuu miestäni isäpuoleksi, sisarpuoliaan sisaruksiksi. Samoin minä puhuttelen äitini miestä isäksi, vaikka hän ei verisukulainen olekkaan. Myös facebookissa isäpuoli on minulla isänä ja biologinen ei lainkaan. Näin siksi että tunnen isäksi sen, joka viettää kanssani enemmän aikaa ja muistaa minua joka pvä, ei ainoastaan jouluna...
Alkuperäinen kirjoittaja Äippäi-82;24100851:Minun vanhin lapseni kutsuu miestäni isäpuoleksi, sisarpuoliaan sisaruksiksi. Samoin minä puhuttelen äitini miestä isäksi, vaikka hän ei verisukulainen olekkaan. Myös facebookissa isäpuoli on minulla isänä ja biologinen ei lainkaan. Näin siksi että tunnen isäksi sen, joka viettää kanssani enemmän aikaa ja muistaa minua joka pvä, ei ainoastaan jouluna...
Alkuperäinen kirjoittaja höh!;24100853:Ja mitä ihmettä puhut vain tästä äidistä?!
Etkö todellakaan tajua miten rankkaan ristiriitaan lapsen asetit? Mietipä asiaa hetki, tai tutustu ihan alkeelliseen psykologiaan lapsen kehityksestä.
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;24100908:Peesi tälle. Eikö se riitä että nuori on kaverilistallasi ja niille jotka asioita ihmettelevät voit selventää, jos maailma siihen kaatuu. Ja voithan laittaa kuvia facebookisi perhealbumiin jossa hän on mukana, jos tapanasi on kuvia sinne laittaa.