V
vierailija
Vieras
Paavo Lipposelta boomeri-kuitti
Uutuuskirja: Pääministeri Paavo Lipponen (sd) kertoo ajoistaan Kesärannassa pääministerin virka-asunnolla.
Paavo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aapeellä on taas lukemisen sisäistämisessä ja ymmärtämisessä mustia aukkoja.![]()
Paavo Lipposelta boomeri-kuitti
Uutuuskirja: Pääministeri Paavo Lipponen (sd) kertoo ajoistaan Kesärannassa pääministerin virka-asunnolla.www.iltalehti.fi
Paavo
Paavo on lupsakka savolainen, ja ei hänen juttuja käsitä muut kuin heimolaiset minä mukaanluettuna.Paavo kuitenkin kuittaa Sannalle
Paavo on lupsakka savolainen, ja ei hänen juttuja käsitä muut kuin heimolaiset minä mukaanluettuna.
Sanna on havaittu viimeksi tiedekeskus Heurekassa kuin harvinainen lintu.
Tämän viikon luontoäänestä en muista koko nimeä. Loppuosa on hippiäinen.
Jos Sanna-pakkomielteesi kestää vielä pitkään, mikä estää sopimasta Sannan kanssa tapaaminen vaikka Heurekan lahjatavaraosastolla. Juotte munkkikahvit, ja kävelette myöhemmin läheisellä sillalla. Samalla sillalla usein kävelin työmatkaani. Ehkä Vantaan joessa virtaa vielä vettä, vaikka minä en enää olekaan niillä seudulla virtaamista jouduttamassa. Luonnonlait pelittävät, eikä meidän kuolevaisten tarvitse muuta kuin herätä uuteen päivään, keittää aromikas kahvi, katsoa aamun uutiset ja sitten mieltä hieman kuohuttava saippuasarja. Loppupäivä iltaan menee sitten omalla painolla./retusoin
Mitä tajunnan laajentavaa sulla on tapana nauttia?Paavo on lupsakka savolainen, ja ei hänen juttuja käsitä muut kuin heimolaiset minä mukaanluettuna.
Jos Sanna-pakkomielteesi kestää vielä pitkään, mikä estää sopimasta Sannan kanssa tapaaminen vaikka Heurekan lahjatavaraosastolla. Juotte munkkikahvit, ja myös kävelette sillä sillalla. Samalla sillalla usein kävelin työmatkaani. Ehkä Vantaan joessa virtaa vielä vettä vaikka minä en olekaan enää niillä seudulla virtaamista jouduttamassa. Luonnonlait pelittävät, eikä meidän kuolevaisten tarvitse muuta kuin herätä uuteen päivään, keittää aromikas kahvi, katsoa aamun uutiset ja sitten mieltä hieman kuohuttava saippuasarja. Loppupäivä iltaan menee sitten omalla painolla.
vaikuttaa huolestuttavalta tapaukselta noiden ainaisten typerien tarinoiden perusteellaMitä tajunnan laajentavaa sulla on tapana nauttia?
Beat kulttuurifani niin kai sittenMitä tajunnan laajentavaa sulla on tapana nauttia?
LSD on demarien huumausaine.Beat kulttuurifani niin kai sitten
Lucy in the
Sky with
Diamonds
Sinä kasvatat ruohosi kotisi ikkunalaudan purkeissa.LSD on demarien huumausaine.
tjyperyksen onnettomat tarinat Vol 666Sinä kasvatat ruohosi kotisi ikkunalaudan purkeissa.
Ylimääräiset kamasi myyt kotikulmasi alaikäisille.
Väitätkö etti kokkareiden ja persutien tunnekylmyys johdukaan jauhoista?![]()
Erkki Tuomioja kertoi kannabiskokeilustaan
Erkki Tuomioja kertoo kokeilleensa kannabista nuoruudessaan.www.is.fi
Demarit ja vihreät innokkaita laittomien huumeiden käyttäjiä: Tuomioja, Soininvaara, Taipale, Meriläinen, Hautala jne...
?Sannan johtuu siis siitä, säälittää tyttärensä tilanne![]()
Sääli on sairautta. Jos jotain pitää sääliä, sääli itseäsi ja tämän palstan surkeaa tasoa.Sannan johtuu siis siitä, säälittää tyttärensä tilanne
1. Tunnekylmyys
Sinun Sanna-hulluus ottaa lisää uusia kierroksia.1. Tunnekylmyys
2. Näkeekö tytär äitiään edes kerran/kk?
Kraanasta tulevaa raikasta Päijänteen vettä. Sinulla vaikuttaa aina olevan huumejauhot vähissä, ja purat vieroitusoireitasi tällä palstalla.Mitä tajunnan laajentavaa sulla on tapana nauttia?
Mikset vastaa kysymyksiin?Sinun Sanna-hulluus ottaa lisää uusia kierroksia.
Sinähän voisit ehdottaa munkkikahveja Setikselle. Ihan rauhassa juttelisitte mieltä painavat asiat selviksi.Paavo on lupsakka savolainen, ja ei hänen juttuja käsitä muut kuin heimolaiset minä mukaanluettuna.
Jos Sanna-pakkomielteesi kestää vielä pitkään, mikä estää sopimasta Sannan kanssa tapaaminen vaikka Heurekan lahjatavaraosastolla. Juotte munkkikahvit, ja myös kävelette sillä sillalla. Samalla sillalla usein kävelin työmatkaani. Ehkä Vantaan joessa virtaa vielä vettä vaikka minä en olekaan enää niillä seudulla virtaamista jouduttamassa. Luonnonlait pelittävät, eikä meidän kuolevaisten tarvitse muuta kuin herätä uuteen päivään, keittää aromikas kahvi, katsoa aamun uutiset ja sitten mieltä hieman kuohuttava saippuasarja. Loppupäivä iltaan menee sitten omalla painolla.
Super-Setis on jo menneen talven lumia. Ei hän enää rasita tätä palstaa habituksellaan, jollet sinä ullatus ulkatus (lainaus palstan jymittajalta) ole hänen alter ego.Sinähän voisit ehdottaa munkkikahveja Setikselle. Ihan rauhassa juttelisitte mieltä painavat asiat selviksi.